• Hee hoi luitjes daar ben ik weer,

    Vandaag was ik echt al vroeg vrij. Morgen heb ik een spreekexamen, maar uitstelgedrag.. dat komt snel om de hoek kijken. Iedereen kent het. Normaal ga ik door de weeks zonder make-up over straat. Met feestjes dan draag ik simpel wat mascara. En nu... en nu wilde ik eens wat experimenteren. Ik ging voor een lichtbruine oogschaduw, maar op de foto lijkt het zilverachtig. Verder rommelde ik wat aan met eyeliner en mijn vertrouwde mascara. Hier en daar bewerkte ik mijn wenkbrauwen ook en stiftte ik mijn lippen. Zie hier de foto's met slechte camera kwaliteit. Oh en ik ben vreselijk slecht in knotten maken, dus heb ik maar eens een Youtube tutorial opgezocht. En ik moet zeggen... het ziet er nog best goed uit right? :'D I tried.



    Pretty is just a pretty word.

    u r so goddamn pretty

    Looking gooood. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mooi zeg! En knap als je haast nooit make-up draagt. Ik zou er vast een bende van maken. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmmn uitstelgedrag zeg je? Dat ken ik niet. Je hebt heel erg mooi haar, vooral op de tweede foto staat het mooi. Van lippenstift ben ik niet altijd heel erg fan, maar het staat je goed.


    ©1998

    Persoonlijk vind ik het een beetje veel, maar ik vind dat al HEEL snel (;
    Wel super netjes gedaan!


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    Persoonlijk vind ik het een beetje veel, maar ik vind dat al HEEL snel (;
    Wel super netjes gedaan!

    Ik vind het ook echt te veel, haha. Had mijn lippenstift al wat afgedept, omdat het anders zo knalde.

    Bedankt iedereen. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ken jou alleen maar met lang los haar, dus je haar in een knot maakt je echt een heel ander persoon :'D Beide leuk!

    Krull schreef:
    Ik ken jou alleen maar met lang los haar, dus je haar in een knot maakt je echt een heel ander persoon :'D Beide leuk!

    Ja, ik probeer wat meer te experimenteren en zo. Dus ja.. the new me draagt knotjes. ;p Dankjewel! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Jaaaaa de youtube-knot. Meestal ga ik met make up voor of de lippen of de ogen, allebei is meestal wat veel. Maar leuk Anne!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow wat ben je pretty!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Je kan die knot echt heel goed hebben! ;3


    26 - 02 - '16

    Aw poepies. Dankdankdank. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb ooit 1 foto van je gezien toevallig haha, maar je bent echt pretty as f omg


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    MrsNeymessi schreef:
    Ik heb ooit 1 foto van je gezien toevallig haha, maar je bent echt pretty as f omg

    Superlief stop this thankyou. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Volgens mij zou jij zelfs staan met paarse oogschaduw en oranje haar. Jealousy ten top.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried