• Na zo'n twee weken getekend te hebben met tablet, heb ik al vrij moeilijke tekeningen gemaakt. Deze was minder moeilijk dan een andere tekening die ik heb gemaakt maar ik heb hier een vraag over. Ik heb alleen een wolvenkop gemaakt. Zal ik een achtergrond erbij maken of niet? Hoe vinden jullie het nu? Ik heb namelijk geen idee wat voor achtergrond ik erbij zou kunnen doen, aangezien ik de wolf niet volledig ga tekenen. Dus wat zal ik doen? ^^ Dit is de tekening:



    Update:

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 22:03 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Chaerin schreef:
    (...)
    Oke, ja, ik heb de rest van de reacties niet gelezen en toen ik deze comment tegenkwam quote ik die direct.


    Ik zal 'm ook zetten in de beginpost


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Deze tekening! ^^



    Ohh wauw! Die is echt heel mooi!!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ohh wauw! Die is echt heel mooi!!^^


    Dankje! Ik heb een cosplay page op facebook waar ik ook m'n tekeningen op zet. Die heet SakuraWolf Cosplay dus als je meer wilt zien in de loop van de tijd, dan kan je het daar zien! ^^

    [ bericht aangepast op 20 april 2016 - 22:12 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Deze tekening! ^^

    Mooi overgetrokken...

    Ik heb deze over het origineel geplakt en ze hadden echt precies dezelfde houdingen.
    Ben er niet zo'n fan van als je iemands anders werk zo kopieëert, er absoluut niks zelf aan aanpast en geen credit geeft.


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    (...)Mooi overgetrokken...

    Ik heb deze over het origineel geplakt en ze hadden echt precies dezelfde houdingen.
    Ben er niet zo'n fan van als je iemands anders werk zo kopieëert, er absoluut niks zelf aan aanpast en geen credit geeft.


    De verhoudingen zijn hetzelfde omdat ik ermee wilde oefenen aangezien dit de eerste keer was dat ik een tekening maakte van een draak. Ik wilde hiermee juist kijken hoe de opbouw en alles in elkaar zat. Het ging mij meer om de schaduwen en kleur en achtergrond.


    The sun will rise and we will try again.