• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:25 ]

    Ik was bijna 9 jaar geleden Gerard Way foto's aan het zoeken op Google en toen kwam ik op MCR quizzen uit. :")


    Caution first, always.

    Ik zocht naar een site om verhalen op te schrijven en te lezen en Q was het eerste wat ik tegenkwam :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik was quizzen aan het zoeken, en toen kwam ik hier bij een quiz uit. Ik weet zelfs niet meer waarover die quiz ging. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SiriuslyBlack zei dat dit een coole site was en ze was ons verhaal hierop aan het posten. Toen moest ik het ook maar aanmaken. Nu ben ik er na vier jaar nogsteeds, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    In de tijd was ik fan van Tokio Hotel en ik ging op zoek naar allerlei dingen over hen op internet. Ik stuitte toen op een quiz die me naar Quizlet bracht. Hier heb ik toen allerlei quizzen gemaakt en stories (toen nog series, als ik me niet vergis) gelezen (voornamelijk over Tokio Hotel toen). Na een tijdje besefte ik echt hoe leuk deze site was en heb ik me maar geregistreerd.


    16 - 09 - '17

    Een kennis heeft mij Q laten zien, alleen dat is bijna zo'n 7 jaar terug en ik ben haar naam kwijt :')

    Tokio Hotel. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sandow schreef:
    In de tijd was ik fan van Tokio Hotel en ik ging op zoek naar allerlei dingen over hen op internet. Ik stuitte toen op een quiz die me naar Quizlet bracht. Hier heb ik toen allerlei quizzen gemaakt en stories (toen nog series, als ik me niet vergis) gelezen (voornamelijk over Tokio Hotel toen). Na een tijdje besefte ik echt hoe leuk deze site was en heb ik me maar geregistreerd.

    This (:

    Ik zocht ook Tokio Hotel op en kwam op Q terecht 9 jaar geleden (:

    Ik zou het je graag vertellen, maar ik heb geen idee. En het feit dat mijn eerste username missdenise was verteld me ook niet veel meer. :'D


    wat was dit ookalweer

    Een oud-klasgenoot van me zei dat ik me moest aanmelden omdat het een leuke website was. Hier ben ik dan, zeven jaar later. Zij is niet meer actief en we hebben geen contact meer. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 20:09 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Patholoog schreef:
    Ik was quizzen aan het zoeken, en toen kwam ik hier bij een quiz uit. Ik weet zelfs niet meer waarover die quiz ging. :')


    chaos makes the muse

    Animato schreef:
    Tokio Hotel. :Y)


    Een vriendin en ik waren heel erg fan en zij heeft me deze site getoond.
    Toen waren de verhalen eigenlijk nog quizzen (: - zuch nostalgisch-


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Zoals bijna iedereen die tussen 2007-2009 is geregistreerd. :Y)
    Ik zocht naar Tokio Hotel foto's en ik kwam op een leuke quizzen en series uit. ^^


    Let the Night embrace you

    Een oud-klasgenootje die zelf ook Quizlet zat. Ze heeft me nog steeds geblokkeerd lol


    26 - 02 - '16

    Ik was tien jaar ofzo (misschien wel jonger) en ik vulde toen vooral Harry Potter quizen in (jaja het tijdperk voor de stories :p)


    The soul needs autumn.