• Ik weet niet of ik de enige ben, maar telkens als ik een spoiler in een gb-bericht plaats is hij niet te openen.


    -

    Gebruik je ook de code grijs in dat bericht? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat vreemd. Ik heb het net bij mezelf getest en dat gaat gewoon goed. Gaat het om bepaalde gastenboeken, of zet je iets bijzonders in het bericht, of zo?

    Edit: Oh, blijkbaar is er een specifieke code die daar verband mee heeft. :'D

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ledecky schreef:
    Gebruik je ook de code grijs in dat bericht? (:


    Yes, maar hij werkt ook niet zonder grijs want dat heb ik ook al eens geprobeerd. :s


    -

    Ik zal direct maar eens delen wat ik ervanaf weet. :'D
    Als je die combinatie gebruikt (spoiler en iets anders, zoals grey, italic, ..) moet je altijd de 'speciale' code in de spoiler zetten. Als de spoilercode vanbinnen staat, werkt het niet in PB/GB. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cyclone schreef:
    (...)

    Yes, maar hij werkt ook niet zonder grijs want dat heb ik ook al eens geprobeerd. :s


    Oké, dat is vreemd. Je gebruikt dus helemaal geen speciale code?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Oké, dat is vreemd. Je gebruikt dus helemaal geen speciale code?


    Daarnet wel. Maar ik heb het al eerder geprobeerd zonder codes, ik heb er namelijk al een tijdje last van. :') Maar misschien ligt het aan mijn incapabelheid, ik ga het nog een keertje proberen. :')

    Edit: het werkt! Sorry. :')

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:36 ]


    -

    Cyclone schreef:
    (...)

    Daarnet wel. Maar ik heb het al eerder geprobeerd zonder codes, ik heb er namelijk al een tijdje last van. :') Maar misschien ligt het aan mijn incapabelheid, ik ga het nog een keertje proberen. :')

    Edit: het werkt! Sorry. :')


    Yay! ^^
    Maar nu weet je dus ook hoe je de greycode wel kan gebruiken met spoilers. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Yay! ^^
    Maar nu weet je dus ook hoe je de greycode wel kan gebruiken met spoilers. (:


    Ja, dankjewel! (:


    -

    Fijn dat het nu wel werkt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dan kan er een slotje op! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.