• Hey hoi ^^

    Waarom ik dit topic maak? Idk, geen zin in schoolwerk?

    Gisteren had ik weer eens een atletiekwedstrijd, m'n 2e 400 van het outdoorseizoen. Nu heb ik van de winter hartstikke goed indoor gelopen en mijn PR van 62.21 naar 60.39 gehaald waarmee ik aan het eind van het indoorseizoen 5e op de ranglijsten meisjes B stond én een vijfde plek op het NKJ Indoor heb binnen gesleept, maar is mijn doel voor dit seizoen om onder die verdomde minuut-grens te komen. Mijn eerste 400 dit outdoor seizoen ging niet helemaal lekker (62.09), en gisteren had ik met de Battle of the B's in Amsterdam (AAC) niet te veel van de 400m gedacht, ik had immers donderdag-zaterdag zwaar getraind, maandag&woensdag getraind en vrijdagavond ook al een wedstrijd gehad. Wat ik dus absoluut niet had verwacht, was dat ik een PR zou lopen. Er was immers ook geen echte competitie en we waren maar met drie meisjes B. Mijn start, die over het algemeen dramatisch is, ging zelf redelijk en nadat ik toch een beetje te snel gestart was (27/28 doorkomen op 200m) kwam ik al rond de 100m in de verzuring, en dit in combinatie met toch een lichte tegenwind zorgde er voor dat ik dacht ergens rond de 61 te stranden, maar ik liep 60.17! Nu was ik natuurlijk heel blij, het was immers een PR en buiten had ik nog niet onder de 62.00 gelopen, maar toch baalde ik wel een beetje dat ik nog steeds boven de 60 zat; zoals er zo mooi op de site stond "Een prachtige prestatie, al zou Leonie Leonie niet zijn als ze niet een klein beetje baalde van die 17 honderdsten!". Hier kan ik het dan ook niet meer dan mee eens zijn. Naja, ik heb hiermee dus de eerste plaats van de 3 MB die meededen binnengesleept, waar ik toch wel erg blij mee ben c:
    En die 60sec grens, die komt nog wel. En als die er is, dan moet ik ook maar eens onder de 59sec lopen, wat volgens mijn trainer dit jaar makkelijk zou moeten gaan lukken, ik weet het zelf niet zo zeker :x

    Hebben jullie de laatste tijd nog (sportieve) prestaties geleverd waar jullie trots op zijn? En wat zijn jullie (sport) doelen voor dit jaar? Zijn er nog mensen hier die ook aan atletiek doen? Zo ja, wat doe je graag?
    Picture included, reds staan dr op


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb 42 minuten gedaan in de scholenwedstrijd..


    You are my piece of paradise.

    Super goed! Ik heb nog maar één baanwedstrijd gelopen dit seizoen, en dan gelijk ook mijn eerste 400m. 65.48. Was ik opzich blij mee, maar ik hoop dat daar nog wel een seconde of twee van af gaan. :')

    Eigen moeten we het atletiektopic weer heropenen. ^,^

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 19:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    Super goed! Ik heb nog maar één baanwedstrijd gelopen dit seizoen, en dan gelijk ook mijn eerste 400m. 65.48. Was ik opzich blij mee, maar ik hoop dat daar nog wel een seconde of twee van af gaan. :')

    Eigen moeten we het atletiektopic weer heropenen. ^,^


    Netjes! Hoe oud ben je nu?

    eigenlijk wel ja


    take me back to the basics and the simple life

    Scintellare schreef:
    Ik heb 42 minuten gedaan in de scholenwedstrijd..


    42 minuten met wat als ik vragen mag? ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Netjes! Hoe oud ben je nu?

    eigenlijk wel ja


    16. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Asher schreef:
    (...)

    16. (:


    Aah netjes dan toch?


    take me back to the basics and the simple life

    Leo, je bent zo gespierd oh god.

    Echt super goed gedaan! Je suis très fiere, ma fille! En onder die 59 sec kom je echt wel als je trainer er ook vertrouwen in heeft!

    Over mijn sportieve prestaties, ik denk dat ik in een recordsnelheid de tuin uit ben gerend toen er een wesp was. :')


    -

    Whooo! Die 0.17 is echt niks gewoon, dat moet je kunnen verbeteren! (:

    En mijn grootste sportprestatie is dat ik 'sport' en 'atletiek' foutloos kan spellen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is super amazing Leo!
    Die 0,17 haal je er vast nog wel vanaf, offcourse you will!
    En daarnaast zie er er echt niet normaal goed uit zeg. Ik wil je buik stelen.
    Mijn sportprestaties zijn niet echt iets om bijzonder trots op te zijn, maar ik zal het fijn vinden als ik het vol kan gaan houden om elk weekend te gaan hardlopen. :')


    She was always looking for more..

    Ik heb laatst 100 baantjes gezwommen (2,5 km) en gister heb ik 15 km gewandeld. Dus daar was ik wel trots op.
    Hee, een vriendin van mij van vroeger die deed atletiek in Nederland op vrij hoog niveau. De 400m vooral. Maar ze zit nu in Amerika op unief.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik heb laatst 100 baantjes gezwommen (2,5 km) en gister heb ik 15 km gewandeld. Dus daar was ik wel trots op.
    Hee, een vriendin van mij van vroeger die deed atletiek in Nederland op vrij hoog niveau. De 400m vooral. Maar ze zit nu in Amerika op unief.


    Pfoe wat veel! Heb je dr naam toevallig? Misschien ooit wel van gehoord ^^

    Saiph schreef:
    Dat is super amazing Leo!
    Die 0,17 haal je er vast nog wel vanaf, offcourse you will!
    En daarnaast zie er er echt niet normaal goed uit zeg. Ik wil je buik stelen.
    Mijn sportprestaties zijn niet echt iets om bijzonder trots op te zijn, maar ik zal het fijn vinden als ik het vol kan gaan houden om elk weekend te gaan hardlopen. :')


    Hehe thanks Lau!
    Dat houd je vast wel vol. weekend is tijd zat en even hardlopen joeft zo lang niey ye duren!

    Tabai schreef:
    Whooo! Die 0.17 is echt niks gewoon, dat moet je kunnen verbeteren! (:

    En mijn grootste sportprestatie is dat ik 'sport' en 'atletiek' foutloos kan spellen?


    Jaa, zo zit ik ook mat daarom baalde ik juist ook n beetje..
    Hahahahaha

    Rigel schreef:
    Leo, je bent zo gespierd oh god.

    Echt super goed gedaan! Je suis très fiere, ma fille! En onder die 59 sec kom je echt wel als je trainer er ook vertrouwen in heeft!

    Over mijn sportieve prestaties, ik denk dat ik in een recordsnelheid de tuin uit ben gerend toen er een wesp was. :')


    Aahw thanks Jente!

    Oh god sneller zijn dan wespen is moeilijk


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind het altijd leuk om te zien hoe fanatiek jij bezig bent met je sport. Ik wou dat ik ook zo iets had om me volledig achter te zetten. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Ik vind het altijd leuk om te zien hoe fanatiek jij bezig bent met je sport. Ik wou dat ik ook zo iets had om me volledig achter te zetten. (:


    Aahw dankje! Ik vind het gewoon heel leuk om te doen en het feit dat ik sinds een jaartje ook echt goed ben, nu ouder ben (andere trainer & meer en specifieke trainingen) en ook echt mee kan doen aan NK's maakt dat ik toch echt wel heel fanatiek ben geworden :')

    En jij kan dat vast ook wel!

    En fuck ik ben je naam vergeten forgive me pls :x


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind het heel knap van je!
    Zelf ben ik een paar weken terug begonnen met de sportschool, ik vond dat het echt eens tijd werd om fit te worden en een conditie te krijgen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Solomon schreef:
    Ik vind het heel knap van je!
    Zelf ben ik een paar weken terug begonnen met de sportschool, ik vond dat het echt eens tijd werd om fit te worden en een conditie te krijgen.


    Dankje! En dan ben je goed bezig! Ik vraag me echt nog steeds af wat men nou precies doet in de sportschool :x


    take me back to the basics and the simple life