• Hier kunnen we doen alsof we meedoen met Once Upon a Time.
    Als je mee wilt doen mag je iemand zijn uit de serie of je mag zelf iemand bedenken alles is goed, als je mee wilt doen moet je dit lijstje invullen:

    Username:
    OUAT naam:
    Leeftijd:
    Magie ja/nee zo ja wat:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    STOP OP MEISJES!!!!

    Gereserveerde personages:


    Rollen:
    Naam~leeftijd~username~pagina

    Meisjes:

    - Lisa Tiger~12~Lisadragonrider~

    Ik had haar hierin gemaakt dus hier is zeUsername: lisa1zusvanEmma
    OUAT naam: Lisa Tiger
    Leeftijd: 12
    Magie ja/nee zo ja wat: ja, ijs, dieren praten en onzichtbaar
    Uiterlijk:
    Lang blond golvend haar en bruine ogen. Ze is klein 1.50 of zoiets.
    Mijn kleding is een soort donkerblauwe legging met een blauwe leren jack eroverheen en licht blauwe met groene handschoenen. Verder nog een riem met eraan een dolk, een bakje met hondenbrokjes en een met vogelvoer.
    Innerlijk: lief, staat altijd voor je klaar, dapper, houdt van avontuur, ze is super eigenwijs en kan soms fel over komen. Ik hou van mijn zusje Emma en bescherm haar met mijn leven. Goede reflexen
    Relaties: moeder Snow, vader Charming, zus Emma
    Extra: nee niet echt

    - Ava Heart~14/15~Verloren~1.1
    - Emma Swan~30~Katarax~1.1
    - Ruby Eileen Lucas~25~Nakito~1.1
    - Fowza Sea~15~Sophizya~1.2
    - Vittoria Gold~19~Alastor~1.3
    - Maria-Elena Kyriakou~20~Polovina~1.12
    - Jo Meri~13~JoSnape~1.12
    - Odette "Odi" Straw/Stephanie Bird~15~Verloren~1.14
    - Jade Wakefield~16~httpLAURA~1.14
    - Agnete Annica Saari~15~Polovina~1.15
    - Ivy~16~BastetCat~1.15
    - Linde Impia Crucio MasterThief~17~JoSnape~1.15
    - Heather Emily Davis/Thumbelina~14~Verloren~1.16
    - Bastet~15~BastetCat~1.16



    Jongens:

    - Graham Humbert~29~HeyitsGraham~1.1
    - Jens Potter~20~Rode_Duivels~1.2
    - Repelsteeltje/Mr. Gold~55~Alastor~1.3
    - Joseph Lloyd Dombrowski~17~Rode_Duivels~1.12
    - August Booth~34~HeyitsGraham~1.14
    -

    Regels:
    - alleen schelden als je personage het moet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 2 dagen staan
    - Als er weinig aanmeldingen zijn mag je meerdere personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    Speeltopic:
    Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het is Nederlands en er is niet echt een max. Aantal van personages.

    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 14:36 ]

    Username: WensAter
    OUAT naam: Ava Heart
    Leeftijd: 14/15, rond die leeftijd
    Magie ja/nee zo ja wat: Ja, Ava kan in dieren veranderen en neemt soms wat van Pan's krachten over. (Zoals vliegen, dingen verplaatsen door ernaar te kijken en super goede reflexen)
    Ook kan ze, als ze in paniek is, dingen plots in haar hand laten verschijnen, dit gaat eigenlijk altijd per ongeluk. Ze heeft niet echt goed grip op haar krachten dus mislukt het vaak.
    Uiterlijk: [FC: Georgie Henley]
    Ava heeft donkerbruin, golvend haar tot over haar borsten (Klinkt een beetje raar maar het is zo) en grote blauwgroene ogen. Haar wimpers zijn erg donker waardoor veel mensen denken dat ze mascara draagt, maar Ava heeft een hekel aan make-up, dus heeft ze dat niet op. Ze is niet echt groot, eerder klein, maar door haar zelfverzekerde blik vergeet je vaak dat ze kleiner is dan jij. Haar benen zijn best lang. Haar huid is redelijk bleek en kleurloos, met veel sproeten. Haar kleding is erg jongensachtig, broeken met simpele bloesjes. Gympen of laarzen zijn voor haar het fijnste, geen ballerina's en al helemaal geen hakken.
    Innerlijk: Ava is een behoorlijk arrogant meisje. Vaak vindt ze zichzelf beter dan anderen, ook al doet ze van niet, in haar hoofd kiest ze toch sneller voor zichzelf dan voor de rest.
    Daar schaamt ze zich wel een beetje voor.
    Ze is opzich best lief en staat voor haar vrienden klaar, als ze zelf niet aan het vluchten is voor het gevaar.
    Vaak overschat ze zichzelf, om er daarna achter te komen dat ze toch niet zoveel kon als dat ze dacht. Hiermee werkt ze zich snel in de problemen en doet dingen zonder erbij na te denken.
    Ze is erg slim, denkt meestal erg vooruit en ziet dingen gebeuren als anderen dat niet doen. Soms kan ze best gemeen zijn,en daarbij is ze ook vaak redelijk verwaand.
    Al houd ze van haar vrienden, Felix en Pan en doet ze alles om hun te redden, voor hun durft ze zelfs haar leven te wagen.
    Relaties: Ava vind Pan erg leuk, en daarbij is Felix één van haar beste vrienden en voelt als broer. Ze is niet echt "Lost" of eenzaam, maar ze heeft haar ouders al heel lang niet gezien en ook haar zusje al een tijd niet. Eigenlijk is ze ze al half vergeten, ze zou ze herkennen als ze voor haar neus zouden staan maar ze probeert er niet aan te denken. Haar ziel zit vast aan die van Pan, dus als één van de twee dood is is de ander ook meteen dood. Een van haar grootste vijanden is Rumplestiltskin omdat die haar probeert te vermoorden. Ook alle mensen die denken dat ze zwak is komen op de zwarte lijst te staan. Bovenaan staat Pan, ook al is ze verliefd, ze ergert zich dood aan hem.
    Extra: -

    [Later vul ik dit nog aan]

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 17:51 ]


    obsessive rage

    Username: tinkerbell1
    OUAT naam: Emma Swan
    Leeftijd: 30
    Magie ja/nee zo ja wat: Ja light magic. En dan vanalles alleen ik moet nog wel veel leren.
    Uiterlijk: oke ik doe hier de link van het plaatje: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a5/46/ee/a546eedf8c1d308408fc6f6d44cd5507.jpg
    Innerlijk: Ik wil graag overal de waarheid van in zien. Ik kan er niet tegen als Henry iets gebeurt. Ik ben hartstikke eigenwijs. En geef dat niet graag toe. Ik ontken alles kei hard. En verder voel ik me vaak heel alleen. En ik heb veel vijanden. En ja verder ben ik lief en heb veel lef.
    Relaties: Met Captain Hook.
    Extra: Ik ben de Redster al geef ik dat niet graag toe.


    ( zo goed? vast niet maar ja zeg dan toch nog even )


    "Ze wouden mij zien vallen, maar ik sta er nog!"

    tinkerbell1 schreef:
    Username: tinkerbell1
    OUAT naam: Emma Swan
    Leeftijd: 30
    Magie ja/nee zo ja wat: Ja light magic. En dan vanalles alleen ik moet nog wel veel leren.
    Uiterlijk: oke ik doe hier de link van het plaatje: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a5/46/ee/a546eedf8c1d308408fc6f6d44cd5507.jpg
    Innerlijk: Ik wil graag overal de waarheid van in zien. Ik kan er niet tegen als Henry iets gebeurt. Ik ben hartstikke eigenwijs. En geef dat niet graag toe. Ik ontken alles kei hard. En verder voel ik me vaak heel alleen. En ik heb veel vijanden. En ja verder ben ik lief en heb veel lef.
    Relaties: Met Captain Hook.
    Extra: Ik ben de Redster al geef ik dat niet graag toe.


    ( zo goed? vast niet maar ja zeg dan toch nog even )


    Ja het is zo goed

    Dames. Dit topic hoort op het subforum Rollentopics.
    In dit subforum bevinden zich de topics om personages aan te maken.

    Het subforum waar het topic nu in staat is voor de topics waarin de RPG wordt gespeeld.

    De verschillende subfora zijn gemaakt om het RPG forum overzichtelijk te houden, en het zou fijn zijn als jullie je hier ook aan schikken.

    Voor meer uitleg hierover verwijs ik door naar dit topic

    Als je dit topic verplaatst wil hebben, kan je dit aan een moderator vragen. Deze staan bovenaan het forum en alle subfora.


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Dames. Dit topic hoort op het subforum Rollentopics.
    In dit subforum bevinden zich de topics om personages aan te maken.

    Het subforum waar het topic nu in staat is voor de topics waarin de RPG wordt gespeeld.

    De verschillende subfora zijn gemaakt om het RPG forum overzichtelijk te houden, en het zou fijn zijn als jullie je hier ook aan schikken.

    Voor meer uitleg hierover verwijs ik door naar dit topic

    Als je dit topic verplaatst wil hebben, kan je dit aan een moderator vragen. Deze staan bovenaan het forum en alle subfora.


    Bedankt voor de tip we hebben het meteen veranderd!

    Nice! kan ik Ruby reserveren? ik vul hem zo in


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:
    Nice! kan ik Ruby reserveren? ik vul hem zo in


    Ja is goed zodra je hem invult zet ik hem erbij

    Username: HeyitsGraham
    OUAT naam: Graham Humbert
    Leeftijd: 29 jaar
    Magie NEE
    Uiterlijk:Bruin haar, blauwe ogen. Krullend haar en een donzig baardje (Check profielfoto :))
    Innerlijk: Een zorgzaam persoon die zijn taak als sheriff serieus neemt. Hij helpt waar hij kan helpen en zorgt voor de orde in Storybrooke.
    Relaties: Affaire met Regina?
    Extra: Beschikt niet over zijn eigen hart, waardoor hij geen echte gevoelens kan hebben.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 23:37 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Bedankt voor de tip we hebben het meteen veranderd!


    Graag gedaan en heel veel plezier!

    Als je vragen hebt, bij GB is altijd open


    Bowties were never Cooler


    Username: Nakito
    OUAT naam: Ruby Eileen Lucas
    Leeftijd: 25
    Magie: Nee
    Uiterlijk: Ruby heeft lang donkerbruin haar, dat golvend over haar schouders valt. Ze is lang en slank gebouwd. Ze draagt altijd iets roods, meestal in de vorm van een rode mantel. Door deze mantel heeft ze haar bijnaam gekregen “Red riding hood”.
    Innerlijk: Ruby is een vrolijke meid wat veel uit het leven wil halen. Voor haar vrienden heeft ze alles over, trouw zijn is dan ook zeer belangrijk voor haar. Ruby kan soms opvliegend zijn, maar probeert niemand te beledigen. Ruby kijkt altijd naar het goede in mensen en situaties, zoals ze lang geleden geleerd heeft dat er hoop is, zelfs in de meest sombere situaties. Ruby kan goed vechten, maar probeert dingen liever eerst met woorden op te lossen.
    Relaties: Vrijgezel
    Extra: Bij volle maan veranderd Ruby in een weer wolf

    [ bericht aangepast op 28 april 2016 - 23:59 ]


    When you believe your dreams come true

    nakito schreef:


    Username: Nakito
    OUAT naam: Ruby Eileen Lucas
    Leeftijd: 25
    Magie: Nee
    Uiterlijk: Ruby heeft lang donkerbruin haar, dat golvend over haar schouders valt. Ze is lang en slank gebouwd. Ze draagt altijd iets roods, meestal in de vorm van een rode mantel. Door deze mantel heeft ze haar bijnaam gekregen “Red riding hood”.
    Innerlijk: Ruby is een vrolijke meid wat veel uit het leven wil halen. Voor haar vrienden heeft ze alles over, trouw zijn is dan ook zeer belangrijk voor haar. Ruby kan soms opvliegend zijn, maar probeert niemand te beledigen. Ruby kijkt altijd naar het goede in mensen en situaties, zoals ze lang geleden geleerd heeft dat er hoop is, zelfs in de meest sombere situaties. Ruby kan goed vechten, maar probeert dingen liever eerst met woorden op te lossen.
    Relaties: Vrijgezel
    Extra: Bij volle maan veranderd Ruby in een weer wolf


    Oke iedereen bij relaties is het niet zo dat je moet opschrijven met wie je een relatie hebt maar bij, je ouders, broers, zussen, opa, oma, tante, oom enz.

    Wow oeps?!
    Maar goed bij Graham is er niks bekend over familie. Alleen dat hij een affaire heeft met Regina.


    Do I look like Mother Teresa?

    nakito schreef:


    Username: Nakito
    OUAT naam: Ruby Eileen Lucas
    Leeftijd: 25
    Magie: Nee
    Uiterlijk: Ruby heeft lang donkerbruin haar, dat golvend over haar schouders valt. Ze is lang en slank gebouwd. Ze draagt altijd iets roods, meestal in de vorm van een rode mantel. Door deze mantel heeft ze haar bijnaam gekregen “Red riding hood”.
    Innerlijk: Ruby is een vrolijke meid wat veel uit het leven wil halen. Voor haar vrienden heeft ze alles over, trouw zijn is dan ook zeer belangrijk voor haar. Ruby kan soms opvliegend zijn, maar probeert niemand te beledigen. Ruby kijkt altijd naar het goede in mensen en situaties, zoals ze lang geleden geleerd heeft dat er hoop is, zelfs in de meest sombere situaties. Ruby kan goed vechten, maar probeert dingen liever eerst met woorden op te lossen.
    Relaties: Ruby woont samen met haar oma in story brooke, haar ouders zijn op jonge leeftijd gestorven. Ruby is sindsdien opgevoed door haar oma.
    Extra: Bij volle maan veranderd Ruby in een weer wolf


    When you believe your dreams come true

    HeyitsGraham schreef:
    Wow oeps?!
    Maar goed bij Graham is er niks bekend over familie. Alleen dat hij een affaire heeft met Regina.

    Dat maakt niet uit. Het is zo goed.

    HeyitsGraham schreef:
    Wow oeps?!
    Maar goed bij Graham is er niks bekend over familie. Alleen dat hij een affaire heeft met Regina.


    Jawel hij was opgevoed door wolven, dat was zijn familie


    obsessive rage