• Wat was het ergste wat je vroeger ooit had gedaan?
    Tja, vind ik gewoon grappig om te weten.. XD

    Nou, het lag niet echt aan mij, dat het zo erg was. Maar wij hadden wel eens het leuke idee om random nummers op te bellen en dan aparte verhalen te houden. Dat was op zich heel grappig en mensen konden er meestal wel om lachen, alleen heb ik dat ook een keer met een vriendin gedaan, die hierbij mensen uit begon te schelden. En toen werden mensen dus logischer wijze heel boos...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik was blijkbaar redelijk braaf als ik jullie zo lees. ;D Ik denk dat het stoutste dat ik ooit gedaan heb een stoel onder mijn zusje uittrekken was. Ik huilde wel gemakkelijk als ik mijn zin niet kreeg.


    What would Emma do?

    loll

    Ikzelf heb een keer een pizza besteld en die laten bezorgen bij mijn overburen...

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 12:50 ]

    Laat ik niet in details treden, maar ik heb - samen met mijn broertje - het konijn dat hier regelmatig kwam logeren flink wat stress bezorgd :s


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Haha oh eh ik was niet echt lief. Ik heb zout over naaktslakken gegooid omdat ze zo leuk gingen pruttelen en vissen proberen te spiesen door ze naar een hek aan de overkant van de sloot te gooien waar van die punten aanzaten zodat je er niet omheen kon klimmen. :x

    Oh en ik heb ook eens tegen de juf in groep zes gelogen dat ik een meisje betrapte toen ze een cd van me stal (reaaally shameful, ik heb echt geen idee why).

    Ik herinner me ook nog een keer dat we plastic handschoenen van het tankstation met water vulden en naar auto's gooiden en dat we op het industrieterrein op een soort autosloop inbraken en daar in een bus gingen chillen. Oh, en randomly auto's kapot slaan die bij de autodealer stonden. Ik meen dat ik daar gelukkig te schijterig voor was, maar ik zei er ook niets van toen mijn neven het wel deden.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 16:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm, ik loog over vanalles ookal hoefde ik er niet over te liegen. Ik gooide op vakantie krabben in het zandkasteel van mijn 3 jaar jongere zusje -die daar nog steeds trauma's over heeft-, ik tekende op net behangen muren...
    Ik heb wel een aantal keer de schuld in de schoenen van mijn zusje geschoven want die durfde er niet tegenin te gaan.
    Ik heb dus best wat dingen gedaan waar ik niet zo trots op ben


    Miep

    Ik was blijkbaar een hele lieve baby met 1 hele vervelende gewoonte. Als mensen onverwachts boven mij gingen hangen beet ik ze (later kwamen ze erachter dat dit waarschijnlijk kwam omdat ik ze niet goed zag)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Euhm toen ik 8 was ging ik bij m'n nicht logeren in Spijkenisse, en de 2e dag gingen we buiten voetballen in het parkje. Onderweg naar het parkje, vond ik het leuk om stenen naar auto's te gooien. Best erg maar ik was 8, so don't judge me. :X


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Tormund schreef:
    Haha oh eh ik was niet echt lief. Ik heb zout over naaktslakken gegooid omdat ze zo leuk gingen pruttelen en vissen proberen te spiesen door ze naar een hek aan de overkant van de sloot te gooien waar van die punten aanzaten zodat je er niet omheen kon klimmen. :x

    Oh en ik heb ook eens tegen de juf in groep zes gelogen dat ik een meisje betrapte toen ze een cd van me stal (reaaally shameful, ik heb echt geen idee why).

    Ik herinner me ook nog een keer dat we plastic handschoenen van het tankstation met water vulden en naar auto's gooiden en dat we op het industrieterrein op een soort autosloop inbraken en daar in een bus gingen chillen. Oh, en randomly auto's kapot slaan die bij de autodealer stonden. Ik meen dat ik daar gelukkig te schijterig voor was, maar ik zei er ook niets van toen mijn neven het wel deden.


    Hahahahahaha XD
    Ik lag helemaal stuk om dat eerste stukje xD

    Tormund schreef:
    Haha oh eh ik was niet echt lief. Ik heb zout over naaktslakken gegooid omdat ze zo leuk gingen pruttelen en vissen proberen te spiesen door ze naar een hek aan de overkant van de sloot te gooien waar van die punten aanzaten zodat je er niet omheen kon klimmen. :x

    Je weet dat als je in de jonge (kinder)jaren opzettelijk dieren pijn hebt gedaan, je psychopathische trekken hebt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ging ooit eens met een vriendin naar het zwembad, want die vriendin had het idee om te kijken of er fietsen waren met de sleutels er nog in, om vervolgens die sleutels er uit te halen en in het kanaal te gooien ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered