• Hallo zo voor ik begin met mijn probleem wiel ik zeggen dat ik niet op nederlandse school ben geweest dus ik kan niet zo goed nederlands schijven maar ik ga het probeeren....
    Ik vindt het leuk om met vriendienen om te gaan alleen op feest daagen vindt ik het leuk om met mijn family door te brengen...deze kerst had ik ruzie met mijn besten vriendien omdat ik op kerst avond met mijn family wou zijn inplaats van haar en ik voeltde me slecht (het was het slechtste kerst avond van mij leven) we hadden ruzie ze vertelde me dat ik teveel met mijn ouders ben enzo....laater kwam het goed ik vergaf haar....op carnaval is het weer gebeurt ik ging met haar maar ze ierriteerde me zo erg dat ik het slecht had ik werd verdrietig en ging weg....en nu op paasen (ik woon in griekeland hoer is paasen 1 maand laater) weer hetzelfde ze zecht dat ik met haar mort gaan en niet met mijn ouders enzo... laater zei se sorry en ik vergaf haar...mijn probleem is dat ik niet met haar om wiel gaan ze maakt me verdrietig niet aleen dan maaar altijd ze is zo negative ze comandeert en irriteerd....mijn oudets moogen haar ook niet ze wisten al van het begin dat ze me slecht gaat voelen anyway het probleem is dat we zijn een groupje van 4 meiden ik zij en 2 andere meiden waar ik heel erg van hou en ze maaken me zo blij maar ik weet niet....door mijn besten vriendien voel ik me slecht....ik heb er over gehad met een van de andere meiden en ze zei dat ik me niet teveel moet optrekken maar ik weet het niet....het voelt alsof ik met iemand om moet gaan die ik niet wiel.....mijn anderen vriendienen willen haar wel dus ik heb niet echt een keus....ze is wel lief alleen....ze maakt me verdrietig......dus ik verwachtnirt echt een oplossing maar ik wou het uit me hebben want ik kan er met niemand over praaten...

    Volgens mij heeft deze vriendin niet zo goed door dat ze jouw grenzen telkens overschrijdt. Kan je anders een keer met haar praten over hoe belangrijk familie voor je is en dat ze dat maar moet accepteren? Voor mij klinkt het in ieder geval best logisch dat je feestdagen met je familie wilt doorbrengen, dus ligt het probleem volgens mij gewoon bij dat zij niet helemaal weet wanneer ze te ver gaat.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Volgens mij heeft deze vriendin niet zo goed door dat ze jouw grenzen telkens overschrijdt. Kan je anders een keer met haar praten over hoe belangrijk familie voor je is en dat ze dat maar moet accepteren? Voor mij klinkt het in ieder geval best logisch dat je feestdagen met je familie wilt doorbrengen, dus ligt het probleem volgens mij gewoon bij dat zij niet helemaal weet wanneer ze te ver gaat.


    Je hebt gelijk dankje voor de tip