• Aangezien ik op het internet aan het snuffelen was wat Blythe nog meer is dan een naam, kwam ik een plaats tegen in Amerika die ook zo heet. Deze plaats heeft dus ook een vliegveld, wat mij nogal verbaasde, en dus wilde ik er iets meer over weten. Ik heb dus op de naam gezocht en via Wikipedia kwam op een tekst die beschrijft wat voor vliegverkeer daar plaats vind, als ik het goed heb. Alleen snap ik weinig van de tekst, zelfs nadat ik het door een vertaalmachine had gehaald.

    General aviation (GA) is all civil aviation operations other than scheduled air services and non-scheduled air transport operations for remuneration or hire. General aviation flights range from gliders and powered parachutes to corporate business jet flights. The majority of the world's air traffic falls into this category, and most of the world's airports serve general aviation exclusively.


    Dus ik vroeg mij af of iemand die beter is in Engels dan ik mij kan uitleggen wat ze nou bedoelen.


    Physics is awesome

    General aviation houdt zeg maar in dat het alle vliegverkeer buiten transport en geplande vluchten van airlines. Dus zweefvliegtuigen, paramotoren en privéjets en dergelijke c:
    Verder wordt er dus gezegd dat dit de meerderheid van het luchtverkeer is, en dat de meeste vliegvelden op de planeet exclusief deze vorm van luchtverkeer toelaten c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Dus het is zeg maar voor mensen die met een klein vliegtuig ergens heen willen vliegen, als ik het goed begrijp? En voor mensen die met een parachute uit een vliegtuig willen springen, misschien en soortgelijke activiteiten.

    O, ja dan begrijp ik het. Door de grote vliegvelden waar de airlines vanaf vliegen had ik mij nooit echt beseft dat dit soort kleinere vliegvelden ook een groot aantal is.


    Physics is awesome

    Ja, het is zo ongeveer alles wat niet "gewone" airlines en transportvluchten is. Dus privévliegtuigen, parachutespringers, zweefvliegtuigen en dat gedoe c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Oké, dankjewel.


    Physics is awesome