• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Recherche, Goldstein/q], [q]Sempre, Tallata, JetBlackHeart, Trivial of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Devinsport de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    Wat betekenen de cijfers onder mijn aanmelding?
    Het eerste getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de op een na laatste telling was geschreven.
    Het tweede getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de laatste telling was geschreven.
    Tussen haakjes het aantal woorden dat er dus in de afgelopen maand is geschreven. Daaruit maken wij op wie de spot heeft verdiend. (:

    Afgeronde officieel deelnemende stories:
    1) Krolock met Her voice (52.973 woorden)
    2) xShaw met Warheroes (40.065 woorden)
    3) Rockabye met Schemering (54.386 woorden)
    4) Pickett met H_NGM_N (48.062 woorden)
    5) Azraq met The Unseen World (40.321 woorden)
    6) Dazai met Verblind door liefde (43.800 woorden)
    7) Flowerpowers met Septem World of Magic (44.945 woorden)
    8) Syncline met Russisch Terracotta (72.819 woorden)
    9) Chirrut met And yet we die (41.106 woorden)

    Actieve verhalen die deel hebben genomen, maar niet zijn afgerond:
    Douleur met (on)Vruchtbaar
    AriChibi met Mijnenveger

    Winnaar van de maand
    Januari - Hella
    Februari - Hella
    Maart - Sahariel
    April - WingedHussar
    Mei - Scandicy
    Juni - AriChibi
    Juli - Krolock
    Augustus - Krolock
    September - F4K3R
    Oktober - WingedHussar
    November: Pickett


    (Aangepast tot topic 3, pagina 12, Dazai)

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2016 - 13:15 ]


    De officiële crewpagina

    Even een kleine reminder aan iedereen dat iedereen nog ruim twee dagen heeft om zijn story af te ronden!


    Inferius schreef:
    H_NGM_N is afgerond en staat nu ook compleet online! (:


    Gefeliciteerd!


    Happy Birthday my Potter!

    Plato schreef:
    Ik heb een vraagje, sorry als ik eroverheen heb gelezen :') Wint er in iedere categorie iemand, of is de winnaar echt van beide categorieën samen?


    De winnaar is echt van beide categorieën samen c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Septem world of magic is afgerond.

    Kom ik ook bij de afgeronde officieel deelnemende stories?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Mijne (Russisch Terracotta) staat nu ook volledig online :Y)


    Stenenlikker

    Wow, er zijn echt al veel mensen die hun verhaal hebben weten af te ronden. Gefeliciteerd aan iedereen (: (En God, als ik de story's bekijk is de concurrentie best wel sterk haha)

    Trouwens ook nog veel succes aan de mensen die in die laatste twee dagen nog gaan afronden (:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 18:34 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Maethor schreef:
    Mijne (Russisch Terracotta) staat nu ook volledig online :Y)

    Rusland heujjj haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius went Pickett.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Flowerpowers schreef:
    Septem world of magic is afgerond.

    Kom ik ook bij de afgeronde officieel deelnemende stories?


    Alle afgeronde stories komen uiteindelijk in die lijst en in de stempoll c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een klein probleempje, dankzij Quizlet is al mijn dialoog van mijn story verdwenen. (In een story wilt "Deze tekens" niet.)
    Ik denk echt niet dat ik de tijd heb om al die dialoog een ander teken te geven.
    Heeft iemand nog een idee wat ik eraan moet doen?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Ik heb een klein probleempje, dankzij Quizlet is al mijn dialoog van mijn story verdwenen. (In een story wilt "Deze tekens" niet.)
    Ik denk echt niet dat ik de tijd heb om al die dialoog een ander teken te geven.
    Heeft iemand nog een idee wat ik eraan moet doen?

    Afwachten geloof ik, want het is iets dat mis is met heel Quizlet dus ik denk dat dat wel opgelost gaat worden. Hoop ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sahariel schreef:
    Ik heb een klein probleempje, dankzij Quizlet is al mijn dialoog van mijn story verdwenen. (In een story wilt "Deze tekens" niet.)
    Ik denk echt niet dat ik de tijd heb om al die dialoog een ander teken te geven.
    Heeft iemand nog een idee wat ik eraan moet doen?


    Je kan er niks aan doen. Alle pagina's op Quizlet hebben dit probleem of kunnen dit probleem hebben. De oorzaak is op het moment nog onbekend, omdat de tekst er soms wel en soms niet staat en het op allerlei soorten pagina's voorkomt. Met codes, zonder codes, het lijkt niet veel uit te maken. Hierdoor is het een zeer willekeurig probleem en hoewel Rutger zich er al sinds gister over heeft gebogen, is het probleem nog aanwezig. We hopen simpelweg dat hij spoedig de oorzaak van het probleem vindt en dit op kan lossen. Maar maak je geen zorgen. Op het moment heeft iedereen hier last van. Mocht het nog lang aanhouden, waardoor er problemen ontstaan in verband met de stem maand, dan zorgen we ervoor dat ook daar een oplossing voor komt. Voor nu heb ik goede hoop dat ergens vandaag de oplossing gevonden wordt en de lees en stemmaand niet in gevaar zal worden gebracht.
    In ieder geval kan jij er niks aan doen en de tekst bestaat wel gewoon nog dus ik neem aan dat als het probleem is gevonden en opgelost, je tekst weer zal verschijnen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Je kan er niks aan doen. Alle pagina's op Quizlet hebben dit probleem of kunnen dit probleem hebben. De oorzaak is op het moment nog onbekend, omdat de tekst er soms wel en soms niet staat en het op allerlei soorten pagina's voorkomt. Met codes, zonder codes, het lijkt niet veel uit te maken. Hierdoor is het een zeer willekeurig probleem en hoewel Rutger zich er al sinds gister over heeft gebogen, is het probleem nog aanwezig. We hopen simpelweg dat hij spoedig de oorzaak van het probleem vindt en dit op kan lossen. Maar maak je geen zorgen. Op het moment heeft iedereen hier last van. Mocht het nog lang aanhouden, waardoor er problemen ontstaan in verband met de stem maand, dan zorgen we ervoor dat ook daar een oplossing voor komt. Voor nu heb ik goede hoop dat ergens vandaag de oplossing gevonden wordt en de lees en stemmaand niet in gevaar zal worden gebracht.
    In ieder geval kan jij er niks aan doen en de tekst bestaat wel gewoon nog dus ik neem aan dat als het probleem is gevonden en opgelost, je tekst weer zal verschijnen c:


    Ik hoop het ook. Anders heeft het geen nut mijn verhaal te lezen. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    And Yet We Die is officieel afgerond!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Maar liefst 51 users hebben gestemd op hun favoriete badge! Zoals we al eerder aangaven was het een nek-aan-nek race. Om precies te zijn; de twee badges met de meeste stemmen hebben precies evenveel stemmen. Wij geven daarom iedereen de kans om nogmaals hun stem uit te brengen op een van deze twee badges. De stemronde zal tot 10 december 23:59 duren en daarna zal de definitieve uitslag volgen!

    De derde plaats is gegaan naar... *tromgeroffel* Cliffhanger. De 5 credits die jij hebt gewonnen, zul je zo snel mogelijk ontvangen.

    Wij verzoeken iedereen om niet bekend te maken of jouw badge door is en welke van jou is.


    Je kunt hier stemmen tot 10 december 23:59: SOTY badgeswedstrijd: Stempoll


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    Maar liefst 51 users hebben gestemd op hun favoriete badge! Zoals we al eerder aangaven was het een nek-aan-nek race. Om precies te zijn; de twee badges met de meeste stemmen hebben precies evenveel stemmen. Wij geven daarom iedereen de kans om nogmaals hun stem uit te brengen op een van deze twee badges. De stemronde zal tot 10 december 23:59 duren en daarna zal de definitieve uitslag volgen!

    De derde plaats is gegaan naar... *tromgeroffel* Cliffhanger. De 5 credits die jij hebt gewonnen, zul je zo snel mogelijk ontvangen.

    Wij verzoeken iedereen om niet bekend te maken of jouw badge door is en welke van jou is.


    Je kunt hier stemmen tot 10 december 23:59: SOTY badgeswedstrijd: Stempoll

    Gestemd! Mijn favoriet zat er nog tussen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.