• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Recherche, Goldstein/q], [q]Sempre, Tallata, JetBlackHeart, Trivial of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Devinsport de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    Wat betekenen de cijfers onder mijn aanmelding?
    Het eerste getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de op een na laatste telling was geschreven.
    Het tweede getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de laatste telling was geschreven.
    Tussen haakjes het aantal woorden dat er dus in de afgelopen maand is geschreven. Daaruit maken wij op wie de spot heeft verdiend. (:

    Afgeronde officieel deelnemende stories:
    1) Krolock met Her voice (52.973 woorden)
    2) xShaw met Warheroes (40.065 woorden)
    3) Rockabye met Schemering (54.386 woorden)
    4) Pickett met H_NGM_N (48.062 woorden)
    5) Azraq met The Unseen World (40.321 woorden)
    6) Dazai met Verblind door liefde (43.800 woorden)
    7) Flowerpowers met Septem World of Magic (44.945 woorden)
    8) Syncline met Russisch Terracotta (72.819 woorden)
    9) Chirrut met And yet we die (41.106 woorden)

    Actieve verhalen die deel hebben genomen, maar niet zijn afgerond:
    Douleur met (on)Vruchtbaar
    AriChibi met Mijnenveger

    Winnaar van de maand
    Januari - Hella
    Februari - Hella
    Maart - Sahariel
    April - WingedHussar
    Mei - Scandicy
    Juni - AriChibi
    Juli - Krolock
    Augustus - Krolock
    September - F4K3R
    Oktober - WingedHussar
    November: Pickett


    (Aangepast tot topic 3, pagina 12, Dazai)

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2016 - 13:15 ]


    De officiële crewpagina


    Hoe dan, omfg yaaaaay wat awesome ;o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gefeliciteerd ^^

    Sowieso een hard applaus voor alle deelnemers, want jullie hebben mooi wel een verhaal afgerond dit jaar! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heel erg gefeliciteerd allemaal! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mega bedankt voor jullie inzet en geweldige verhalen allemaal!


    Happy Birthday my Potter!

    Navigator schreef:
    Sowieso een hard applaus voor alle deelnemers, want jullie hebben mooi wel een verhaal afgerond dit jaar! *O*

    This! Echt zo veel vette verhalen dit jaar! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gedeelde tweede plaats, wauw! Heel erg gaaf, ik ben heel erg blij. En zoals volgens mij wel duidelijk werd, ben ik een groot fan van de winnaar! Heel erg gefeliciteerd, je hebt het absoluut verdiend!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd!
    okay lol, dit jaar ga ik mijn verhaallijn iets beter uitdenken :Y)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Haha, dan was mijn prognose juist :') Ik weet niet waarom, maar ik had echt het gevoel dat H_NGM_N zou winnen! Heel erg gefeliciteerd (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gefeliciteerd! *O* Ik heb je story nog niet gelezen, maar dat komt zeker nog wel.

    Ik heb gewoon acht stemmen gekregen, wauw! Bedankt mensen die op mij gestemd hebben. ^^

    Gefeliciteerd lieve lieve lieve Lisa! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dankjewel allemaal! Ik ben echt helemaal in de wolken haha. Ik had het echt niet verwacht, want de concurrentie was zo enorm groot.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gefeliciteerd!

    Ben überhaupt al blij dat ik 2 stemmen heb gekregen. XD
    Het was zo lastig om op het eind het verhaal weer op te pakken... Stomme Writersblock. :P
    Heb het toch afgemaakt. :)
    Ben blij dat ik heb meegedaan.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."