• Ik heb gisteren hoofdstuk 2.2 online gezet, maar nu wil ik hoofdstuk 2.3 ook al activeren. Ik hou er niet van om te wachten, maar ik weet dat ik in de knoop raak met mijn planning als ik het wel doe..

    Hebben jullie dat ook?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ja dat heb ik ook!
    Maar ik zou het ook niet erg vinden als je nog een hoofdstukje online zet, hehe (krul)


    tya

    Uhm, goh nee, denk ik. Ik wil ze juist niet plaatsen :'D ik ben gewoon bang dat ik nog dingen zie die ik wil aanpassen enz


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Cyrillic schreef:
    Ja dat heb ik ook!
    Maar ik zou het ook niet erg vinden als je nog een hoofdstukje online zet, hehe (krul)


    Same haha :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Cyrillic schreef:
    Ja dat heb ik ook!
    Maar ik zou het ook niet erg vinden als je nog een hoofdstukje online zet, hehe (krul)


    Hahaha, ik twijfel zo erg, want hij staat voor overmorgen pas -ja een keer maar 3 dagen er tussen in plaats van een week- en ik wil hem nu plaatsen (ook al is hij maar 600 woorden)

    Capybara schreef:
    Uhm, goh nee, denk ik. Ik wil ze juist niet plaatsen :'D ik ben gewoon bang dat ik nog dingen zie die ik wil aanpassen enz


    Aan het begin had ik dat wel, maar nu heb ik hem al zo vaak doorgelezen en ben ik al zo een stuk verder.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik had dat vroeger ook, maar nu besef ik dat het beter is om een voorraad op te bouwen zodat je, als je geen tijd hebt om te schrijven, nog steeds elke week een hoofdstukje kan posten. (:


    The soul needs autumn.

    Ja, dat herken ik wel, haha. Het liefst zou ik vaak gewoon alles in één keer eruit gooien, want als ik het eenmaal af heb, wil ik ook horen wat anderen ervan denken, maar dat is meestal geen goed idee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ene kant heb ik dat ook wel. Maar aan de andere kant ben ik ook telkens een beetje zenuwachtig voor de reacties haha. Maar ik houd het tot nu toe nog goed vol met mijn verhaal door elke vrijdag of zaterdag te uploaden. 1 keer per week zo'n 1000+ woorden dus.

    Square schreef:
    Ja, dat herken ik wel, haha. Het liefst zou ik vaak gewoon alles in één keer eruit gooien, want als ik het eenmaal af heb, wil ik ook horen wat anderen ervan denken, maar dat is meestal geen goed idee. :'D


    Ja, precies. Ik ben zo benieuwd naar de mening van anderen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ja, ik vind het ook leuker wanneer ik iets net geschreven heb, om er meteen reactie op te krijgen, omdat het dan nog zo vers is en pas gemaakt. Maar ik hou me in, na een tijdje is het nieuwe er dan vanaf en vergeet je het toch weer. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Krolock schreef:
    Ene kant heb ik dat ook wel. Maar aan de andere kant ben ik ook telkens een beetje zenuwachtig voor de reacties haha. Maar ik houd het tot nu toe nog goed vol met mijn verhaal door elke vrijdag of zaterdag te uploaden. 1 keer per week zo'n 1000+ woorden dus.


    Ja, ik heb het zelf nu elke maandag of dinsdag, dat is altijd wel een fijne regelmaat, maar doe het liefst vaker.

    Histoire schreef:
    Ja, ik vind het ook leuker wanneer ik iets net geschreven heb, om er meteen reactie op te krijgen, omdat het dan nog zo vers is en pas gemaakt. Maar ik hou me in, na een tijdje is het nieuwe er dan vanaf en vergeet je het toch weer. (:


    Ik heb dit stukje al 3 weken en heb het nog steeds hahaha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dat verschilt bij mij heel erg per creatie/story. Het geluk is dat ik toch altijd ietwat faalangstig zal blijven en het activeren van een hoofdstuk toch ook wel iets angstigs heeft. Bovendien schrijft het lekker om je geen zorgen te maken over activeren en de K's er zo uit te laten vloeien. Dan gaat het echt om het schrijven en afronden van het verhaal bij mij en vergeet ik het activeren haast. Maar aan de andere kant is er die sterke drang die paar mensen die daadwerkelijk wachten niet te laten wachten. Al is het er maar één, als ik te lang niet activeer voel ik mij toch ergens ook kinda schuldig en wil ik iets kunnen activeren. Ik denk dat het bij mij toch een redelijk uitgebalanceerde combinatie is van graag willen schrijven voor mensen en graag willen schrijven voor mijzelf c:


    Happy Birthday my Potter!

    Vroeger activeerde ik mijn hoofdstukken altijd meteen na het schrijven, maar nu staan de meeste story's niet eens online en als ik het activeer zijn alle hoofdstukken geïnactiveerd zodat ik elke week een hoofdstuk kan plaatsen (x
    Maar tja die struggle heb ik niet zo heel zwaar maar ken het wel ^^


    obsessive rage

    Ik vind dat ook verdraaid lastig als ik een voorraadje heb, ja. Maar die tijd is lang geleden :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jep, dat herken ik echt heel erg. Het kost me super veel moeite om niet gelijk alles wat ik geschreven heb te activeren, maar ik weet inmiddels wel dat het veel handiger is om een voorraadje op te bouwen.


    The universal language of art.