• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh Moederdag. Nope nope nee uhuh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kan niet wachten tot ik weer in mijn eigen bed kan slapen. Drie klotenachten was iets te veel van het goede.


    Slightly drunk.

    So stressed out.


    kindness is never a burden.

    Some wounds never heal...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahahahhaa mijn moeder en ik zingen heel overdreven en vals Bohemian Rhapsody en mijn vader wordt gek :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo lekker ontbijtje, bosje bloemen en mijn mama is ook weer helemaal blij c:


    Happy Birthday my Potter!

    Heb de slechte gewoonte om aan elk object een herinnering te plakken. Dat betekend ook de slechte herinneringen. Niet leuk.
    -
    Ik ben echt niet gauw iemand die van alles achter een kwaaltje zoekt... maar ik maak me toch wel lichtelijk zorgen om mijn hartslag nu ik er echt eens een tijd lang op let. Ik kan het gevoel niet eens beschrijven wat ik zo af en toe heb maar het voelt niet prettig.
    Ja en dan ben ik ook weer zo'n iemand die nooit naar de huisarts gaat bij elk dingetje.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 11:00 ]

    Oké, dus ik heb én alle spullen voor het ontbijt op bed gehaald en betaald waarbij mijn broertje welgeteld een euro heeft bijgedragen, én ik heb een eigen cadeautje voor mama gekocht van mijn eigen geld en ik ben een zelfzuchtige egostreler dat ik de credit voor dat cadeautje niet met mijn broertje wil delen? Hallo, had jij maar even moeten sparen voor moederdag, hoor. Ik ben het helemaal zat om altijd weer op te moeten draaien voor jouw stomme fouten en ik ben het nog veel zatter dat je dan altijd helemaal boos wordt op mij omdat jij met je autisme niet in kan zien dat jij vaak ook helemaal fout zit. Ik weet dat je er niks aan kunt doen en zo, maar dat maakt het niet minder oneerlijk of kwetsend.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    27 graden in mijn kamer. Halp.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ughg ik ben zo misselijk. Aan de andere kant kan ik nu wel de hele dag in bed blijven liggen om mijn Robert Downey Jr marathon van 2011 af te maken.


    Caution first, always.

    Ik ga maar eens uit bed.

    De stelling van de week is grappig. Doet me denken aan mijn ouders die grapjes met mij uithalen wanneer ik aan kom zetten met een nieuwe zombie story of geweldadige game :')

    "mam, pap wat zouden jullie doen als er opeens een zombie binnenliep"
    "Mam, ik heb gedroomd over een zombie apocalypse"
    "MAAAM KIJK *laat badass Survivor zien met bloed en wapens* heb ik getekend"

    Alles wordt nu wel zo'n beetje normaal genomen :')

    Nu wanneer ik een nieuwe game koop vraagt mijn ouders mij waar het spel over gaat. Ik antwoord altijd kort met "Oorlog"
    Jullie zouden mijn ouders' gezicht moeten zien iedere keer. They're like



    I lol so hard everytime gawd how much I love them hahahah

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 12:27 ]

    How I hate Mother's Day...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Benhead schreef:
    How I hate Mother's Day...

    Ugh I want to hug you right now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Of je houdt je er buiten.