• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik durf dit niet rechtstreeks tegen je te zeggen, maar ik zou echt mijn vriend voor je verlaten als je ook op meisjes viel. Fucking leuk ben je.

    Afslkjfsdflkj Ik wil Civil War zo graag nog een keer zien. Seriously debating whether to go alone or not.

    Wanneer je zo hard moet lachen dat je gewoon stikt.
    Maar volgens mijn muzieksmaak op Spotify ben ik volgens hen Joffrey Baratheon. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Krolock schreef:
    Afslkjfsdflkj Ik wil Civil War zo graag nog een keer zien. Seriously debating whether to go alone or not.

    Ga gewoon alleen. >;]


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    Afslkjfsdflkj Ik wil Civil War zo graag nog een keer zien. Seriously debating whether to go alone or not.


    Imma go with you :Y) Ik wil hem ook nog eens zien, al heb ik maybe gefikst met een zusje en een vriendin van haar te gaan hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil schrijven, maar ik heb geen inspiratie :C


    Stenenlikker

    RDJ schreef:
    (...)
    Ga gewoon alleen. >;]

    Tempted to. :Y)
    Starkbucks schreef:
    (...)

    Imma go with you :Y) Ik wil hem ook nog eens zien, al heb ik maybe gefikst met een zusje en een vriendin van haar te gaan hehe.

    Oh damn, goed gefikst dan. Ik kan echt niemand meer vinden die er nog weer heen wil. :'D
    Maarrr hij draait nog lang genoeg in de bios, dus wie weet.

    Krolock schreef:
    (...)
    Oh damn, goed gefikst dan. Ik kan echt niemand meer vinden die er nog weer heen wil. :'D
    Maarrr hij draait nog lang genoeg in de bios, dus wie weet.


    Das zeker waar. Ik hoop dat je nog iemand gaat vinden! Ik kan niet wachten tot hij op dvd uit is though c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kijk, nu is de temperatuur lekker. Zit nu ook vrijwillig in de voortuin met mijn laptop op mijn schoot. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahhh zo moe dat ik zou kunnen huilen maar wel erg tevreden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kunnen we niet over mijn zusje praten.

    Vandaag was geen productieve dag, maar dat boeit me lekker helemaal niets, want ik ben nog helemaal aan het nagenieten van gisteren. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmph nieuw euw account op league gemaakt come on let's go an' plaaaaay. /backflips off/


    because i knew you, i have been changed for good

    Als ik aan dit tempo nog twee uur kan leren geraak ik er morgenavond misschien toch nog. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Als ik aan dit tempo nog twee uur kan leren geraak ik er morgenavond misschien toch nog. *O*


    You can do it! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •