• In dit filmpje geeft de Youtuber verschillende argumenten dat Perkamentus een Gruzielement had, namelijk Felix de Feniks! Ik vind het geweldig gedaan en het zou echt nog kunnen kloppen. Jammer genoeg heeft Rowling al gezegd dat het niet klopt, maar geef toe, het is toch geniaal gevonden?



    Wat vinden jullie er van?


    I wanna be a wizard!

    Wow. WOW: This is... AAHHH. Waarom JK heb je gezegd dat dit niet waar is? Dit is gewoon WOW


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik vind de theorie echt interessant, jammer dat J.K. Rowling dat anders ziet (snap niet zo goed waarom ze zegt dat ze er boos over wordt als het gewoon fantheorie is)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nice, ik hou echt van dit soort theorieën! ^. ^

    Edit: Inderdaad wel jammer dat JK het niet heel goed kan hebben. Het is slechts een theorie, waarom zou je dat zo verschrikkelijk moeten vinden? Als ik een boek had geschreven, zou ik dit soort dingen juist geweldig vinden, hahah. Alhoewel ik ships dan weer echt zou vermijden, lol.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 16:20 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…