• Hey allemaal, zoals al in de titel te lezen is heb ik last van een ernstig motivatiegebrek voor school. Ik maak wel een planning voor toetsen, maar het lukt me nooit om me er aan te houden. Meestal begin ik de ochtend voordat de toets begint met leren en eigenlijk maak ik voor geen enkel vak huiswerk. Ik vind het schoolwerk gewoon bijzonder ominteressant om eerlijk te zijn. Ik sta wel gewoon rond de 7 - 7.5 gemiddeld, maar ik zou het fijn vinden om hogere cijfers te halen en motivatie voor school te kunnen vinden.

    Hebben jullie misschien tips om gemotiveerd te raken?


    -

    Lawl ik heb precies hetzelfde xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    MrsNeymessi schreef:
    Lawl ik heb precies hetzelfde xD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Idk hoe anderen dit doen, maar ik vind sommige vakken echt leuk om te doen. Morgen is scheikunde als examen en daar heb ik gewoon zin in, omdat ik het gewoon leuk vind. Heb hetzelfde met natuurkunde en wiskunde B. Misschien als je juist je huiswerk maakt, zie je in wat je leuk vindt aan vakken. Als je er niets voor doet dan worden vakken nooit leuk.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh