• Besluit ik dat het voor nu even genoeg is.

    Ik heb geen idee waar dit topic hoort dus verplaats het maar als het niet klopt.

    4 jaar geleden kwam hier een elfjarig meisjes ja ik was elf wat dacht ik wel niet :') die zich heel erg verveelde en graag schreef. Nou, in die vier jaar is er behoorlijk wat veranderd en zijn er goede en slechte dingen gebeurd. Ik heb volgens mijn profiel meer dan een maand op deze site gezeten en dat vind ik redelijk veel :').
    Maar de laatste tijd (al best wel lang eigenlijk) ben ik bijna nooit meer online. En altijd als ik aan Quizlet denk voelt het als een soort van verplichting, alsof ik iets verwaarloos. En daarom denk ik er al een tijdje over na om mijn account op inactief te zetten zodat ik me er geen zorgen meer over hoef te maken. Ik hoop dat ik ooit weer tijd en zin heb om terug te komen, dus dit is waarschijnlijk niet het einde, maar voor nu wel.
    Eerst wilde ik hier een lijstje maken van mensen die deze 4 jaar geweldig hebben gemaakt, maar dat wordt een hele lange lijst en ik ben bang dat ik mensen vergeet (A). Maar eigenlijk wil ik iedereen bedanken want ik voelde me altijd heel welkom hier, zelfs als ik me op andere plaatsen niet welkom voelde,

    Dus conclusie: doei voor nu en heel erg bedankt voor de geweldige tijd!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Frodo schreef:
    Ik ben ook een tijdje gestopt en weer terug gekomen, dus dat kan altijd weer (; hopelijk tot snel!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frodo schreef:
    Ik ben ook een tijdje gestopt en weer terug gekomen, dus dat kan altijd weer (; hopelijk tot snel!


    -

    Ik ken je niet, maar bye-bye! ^^ hopelijk tot snel weer!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.