• Hey, ik ben fan van Hawaii five-o en ik zag dat er nog geen topics hiervan waren. Het leek me leuk om dan de personages van de serie en eventueel ook de echte personages. Reserveren mag. Als er veel animo voor is zal ik een rollentopic maken met hierin meer uitleg.

    Kent niemand het? (huil)

    Uitleg?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Uitleg?


    Het is een serie over 4 politieagenten, die dan moorden oplossen. Kort gezegd als je echt een hele duidelijke uitleg wilt, zou ik het toch maar opzoeken op Wikipedia ;)

    Ik ken het wel, heb het een tijdje gekeken. Maar het lijkt me best moeilijk me erin te verplaatsen. Het zijn toch meer dan vier agenten of ben ik nou gek? (:


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik ken het wel, heb het een tijdje gekeken. Maar het lijkt me best moeilijk me erin te verplaatsen. Het zijn toch meer dan vier agenten of ben ik nou gek? (:

    Het zijn 4 belangrijke zeg maar. Jerry is niet echt agent en Max is lijkschouwer en dan die ene (ik denk hun baas) is er ook.

    Lisadragonrider schreef:
    (...)
    Het zijn 4 belangrijke zeg maar. Jerry is niet echt agent en Max is lijkschouwer en dan die ene (ik denk hun baas) is er ook.



    Hun baas?? dat is de gouverneur van Hawaii en die komt maar Zelden in beeld.. Misschien net 5 afleveringen over de gehele serie?

    Steven 'Steve' McGarrett is de baas. (gespeeld door Alex O'Loughlin)

    _anneFleur_ heeft gelijk. Sinds seizoen 4 zijn er namelijk 5 agenten die een hoofdrol bekleden.

    Steven J. "Steve" McGarrett
    Daniel "Danny" or "Danno" Williams
    Chin Ho Kelly
    Kona "Kono" Kalakaua
    Lou Grover

    Mocht je het laatste seizoen nog niet gezien hebben,, klik dan niet op de spoiler
    De vriendin van Chin Ho Kelly gaat ook deel uitmaken van het team, waardoor de teller op 6 komt te staan. In het begin is zij een dubbelagent, maar besluit voor 5-0 te kiezen wanneer ze merkt dat haar onderzoek wordt geleid door wraakgevoelens van haar opdrachtgever.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Maar voor de rest een erg leuk idee!! Ik ben zeker geïnteresseerd naar de uitwerking hiervan

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 10:04 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ja, dat vind ik ook ^

    Mocht er een rollentopic komen, dan zal ik er zeker over nadenken. Ik heb het al een tijdje niet gezien maar vond het altijd erg leuk!


    chaos makes the muse

    Ik wacht op het volgende seizoen en waar ik ben geëindigd zijn het er nog 4.... Ik heb ook alleen dat seizoen gezien en een paar van 1

    Ik zal vandaag of morgen een rollentopic maken

    haha nu ik het opzoek zie ik dat ik die ene die ik met ''baas'' bedoelde de vijfde is van hun team. Die vriendin zit er inderdaad ook bij dus ik zal wel 6 doen