• Goedemiddag mede Q-ers! Inmiddels hebben we eigenlijk allemaal wel een smartphone en/of een tablet. Handig toch? Niet alleen handig, maar ook vaak een leuk tijdsverdijf. Ik heb inmiddels alweer een paar maanden een nieuwe telefoon die ik naar hartenlust vol kan stampen met nuttige en leuke apps. Ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe apps naast de gebruikelijke Whatsapp en Facebook.

    Nu is mijn vraag aan jullie
    , wat is jullie favoriete app?

    Doormiddel van dit topic kun je natuurlijk ook aan nieuwe apps komen. Ik zal alvast het spits afbijten met één van mijn favoriete apps: Neko Atsume! Een grappige app waarin je een tuin beheert waar alle katten van de buurt kunnen komen. Door middel van speeltjes en eten kun je speciale katten verzamelen en mementos krijgen van de katten die je lief vinden. Schattig toch?

    Liefs, Veerle


    The truth is out there.

    500px is geweldig!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    500px is geweldig!


    Dit ken ik niet. Wat is het?


    The truth is out there.

    - PlantNanny, om mijn water bij te houden.
    - Lose it, om mijn eten bij te houden
    - Google Fit in combinatie met mijn activitytracker
    - Kik, een messenger
    - Candy Crush Soda, een spelletje 8D
    - City2048, ook een spelletje
    - WiFi Password native, hiermee kan je routers zoeken die hun netwerk niet goed beveiligd hebben en erop inloggen, lol. Moet je wel net geluk hebben.
    - A soft murmer, rustgevende geluiden
    - MapMyRun, voor sport
    - Monitor your weight, voor gewicht
    - 5k runner & Zombies 5k voor hardlopen
    - Wish, online shoppen

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 21:38 ]


    Your make-up is terrible

    Sansa schreef:
    (...)

    Dit ken ik niet. Wat is het?


    Een foto-app met heel goede, professionele fotografen en héél veel mooie foto's. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb laatst een topic over een app geopend :Y) Klik!

    Mijn favo apps (die nog niet genoemd zijn) zijn:
    -Star Walk 2
    -Tapatalk
    -Snappy bird :')
    -United Wardrobe
    -Office lens (kan je foto's van documenten etc mee maken, vet handig)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Madonna schreef:
    (...)

    Een foto-app met heel goede, professionele fotografen en héél veel mooie foto's. (:


    Ik zal het eens bekijken! (:

    @Flazeda Veel gezondheidsapps, die ga ik ook eens bekijken.


    The truth is out there.

    Whatsapp is de enige app die mijn smartphone die halfdood is nog aankan, lol. Oh ja, en Sleepbot, die ik als ik ga slapen aanzet, dan meet hij mijn beweging, neemt hij geluiden op (ik praat in m'n slaap) en hij registreert hoe lang ik slaap en geeft dat in een grafiekje weer, keuze uit afgelopen week, afgelopen maand, afgelopen 60 dagen, afgelopen 180 dagen en afgelopen jaar. Interessant om te zien, ja. Het is tevens ook m'n wekker!

    Op m'n vaders oude telefoon (die ik als een soort van tablet gebruik, m'n simkaart kan er niet in bc dan flipt dat hele ding anders had ik 't wel geweten) heb ik nu Instagram (ja, wat is het leven zonder instagram) en Snapchat staan die ik het meest gebruik. Verder ook Tumblr en Spotify en FC Bayern en Google Earth en Voetbal.NL

    ook speel ik graag de disney variant van CrossyRoad, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Whatsapp is de enige app die mijn smartphone die halfdood is nog aankan, lol. Oh ja, en Sleepbot, die ik als ik ga slapen aanzet, dan meet hij mijn beweging, neemt hij geluiden op (ik praat in m'n slaap) en hij registreert hoe lang ik slaap en geeft dat in een grafiekje weer, keuze uit afgelopen week, afgelopen maand, afgelopen 60 dagen, afgelopen 180 dagen en afgelopen jaar. Interessant om te zien, ja. Het is tevens ook m'n wekker!

    Op m'n vaders oude telefoon (die ik als een soort van tablet gebruik, m'n simkaart kan er niet in bc dan flipt dat hele ding anders had ik 't wel geweten) heb ik nu Instagram (ja, wat is het leven zonder instagram) en Snapchat staan die ik het meest gebruik. Verder ook Tumblr en Spotify en FC Bayern en Google Earth en Voetbal.NL

    ook speel ik graag de disney variant van CrossyRoad, haha


    Sleepbot klinkt interessant!


    The truth is out there.

    Pokemon Shuffle


    26 - 02 - '16

    Sansa schreef:
    (...)

    Sleepbot klinkt interessant!


    Je kunt er overigens ook tips in opzoeken ggeen internet oid voor nodig) om bijvoorbeeld in slaap te vallen of juist wakker te blijven en allemaal verschillende dingen.

    Als je het gedownload hebt, moet je wel direct even naar instellingen gaan en de punch in tijd ofzoiets inschakelen op 15 minuten, zo lang duurt het gemiddeld voordat een mens in slaap valt. Dan rekent ie dat eerste kwartier niet mee in de grafiek.

    Er wordt ook laten zien hoeveel slaap je tekort of teveel komt op basis van hoeveeel uur jij slaapt. Bij de informatie is een tabel per leeftijd hoeveel slaap er nodig is, bij instellingen kun je dit ook instellen Ipv de standaard 8 uur slaap voor volwassenen.

    Je krijgt ook ongeveer een uurtje van tevoren een melding van hoe laat je moet gaan slapen om aan de hoeveelheid slaap te voldoen voordat je wekker gaat!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 23:18 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Twitter :D