• Nou, ik voel me nu dus echt zwaar kut!
    Mijn beste vriendin, is hardstikke fan van Krezip, heel fijn enzo, maar nu stoppen ze dus...
    Zij helemaal depri enzo, maargoed, daar gaat het dus niet echt over.

    Ze is was dus gister jarig en ik had via via kaartjes en misschien een meet and greet kunnen winnen (de meet and greet is niet helemaal zeker, de kaartjes wel), maar nu wil ze ineens niet meer mee... :S
    Ze zegt omdat 3 dagen erna proefwerkweek is, nou, ik bedoel, daar kun je toch van tevoren voor leren, ik heb zoveel moeite enzo gedaan omdat allemaal te regelen, en nu wil ze ineens niet meer mee... (huil)

    Ik voel me nu zó zwaar kut!
    Echt waar, ik weet eigenlijk niet meer wat ik hiermee moet...
    Maar ik moest het eventjes kwijt.

    Groetjes,
    een zielige Robin! (flower)


    Träume sind wirklich!!

    Wtf voor een vriendin is da nu ? ik bedoel...3 dagen voor da proefwerk ding..wie leert er nu 3 dagen op voorhand Oo en dan nog, ik vind dat echt ni leuk voor u nzu ze ;S


    Ik leer zelf ook al een aantal dagen van tevoren, want anders zou ik echt alleen 1en halen, ik bedoel, het is nu echt vet moeilijk, maar dan nog, gewoon het idee...
    Ik zou het echt super vinden als iemand dat voor mij geregeld had, en ik zou me zelf denk ik zelfs schamen om dan nee te zeggen. (wat ik niet zou doen, maar stel! :P)


    Träume sind wirklich!!

    Whaaa, nu negeert ze me ook nog... :O


    Träume sind wirklich!!

    kvind dat egt fuckt up lullig! nee dat meen ik! O__o srry maar ik was er tuurlijk niet bij maar ik zou nu egt boos zijn denk ik ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    kvind dat egt fuckt up lullig! nee dat meen ik! O__o srry maar ik was er tuurlijk niet bij maar ik zou nu egt boos zijn denk ik


    Dat was is gister ook, maar nu is dat overgegaan in onbegrip en teleurgesteldheid...
    Ja ik wete dat dat geen goed nderlands is, maar ik ben ff een beetje te overstuur om normaal te doen/praten/typen...

    Maar evengoed bedankt voor jullie medeleven allemaal! ;)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Tsss, dat is echt een rotstreek. Alleen omdat Krezip uit elkaar is, wil ze er niet meer heen! Als TH uit elkaar ging en ik kon nog naar een concert MET M&G zou ik dat zeker doen! Zo'n kans krijg je nooit meer! En muziek blijft muziek.

    En dat van die proefwerkweek. Ze kan ook van te voren leren. 3 dagen is toch niet erg?! Ik heb ook wel examens 1 dag van te voren geleerd en ook met een dikke 8 gehaald.

    Maar ik kom je wel troosten (A)


    Think before you act.

    elkaar is, wil ze er niet meer heen! Als TH uit elkaar ging en ik kon nog naar een concert MET M&G zou ik dat zeker doen! Zo'n kans krijg je nooit meer! En muziek blijft muziek.



    En dat van die proefwerkweek. Ze kan ook van te voren leren. 3 dagen is toch niet erg?! Ik heb ook wel examens 1 dag van te voren geleerd en ook met een dikke 8 gehaald.

    Maar ik kom je wel troosten


    Ja, het is echt nodig...
    Ik zwelg in zelfmedelijden! :P
    Nee, zo erg ist ook weer niet, maar ik vid het wel echt kut...

    Robin (flower)


    Träume sind wirklich!!

    Omg.
    1. ze is zeeer ondankbaar!
    2. Hallo, als het toch zo haar lievelingsgroep is, en als ze zelfs depri is omdat ze gaan stoppen, dan kan je die kans toch niet laten liggen? Ik ben ook naar Tokio Hotel geweest toen ik examens had. Komaan.


    Some people make the world special just by being in it

    Omg.

    1. ze is zeeer ondankbaar!

    2. Hallo, als het toch zo haar lievelingsgroep is, en als ze zelfs depri is omdat ze gaan stoppen, dan kan je die kans toch niet laten liggen? Ik ben ook naar Tokio Hotel geweest toen ik examens had. Komaan.


    Ja ja, helemaal mee eens!
    Ik had ook ook liever op een andere dag gehad, maar ik bedoel, ik kan ook niet tegen de manager gaan zeggen doe het op die dag, ik bedoel, ik ben niet zo ondankbaar! :P
    Maargoed, da ga ik gezellig met mijn papa ofzo!(A)


    Träume sind wirklich!!

    Wow, zo gemeen!!
    Das echt lullig, 3 dagen van te voren leren en daarom niet naar een concert gaan -_-'
    Sorry hoor maar dat is echt en dom excuus!
    En het is echt kei lief als iemand dat voor je regelt dus waarom zou je dan niet meegaan!!
    MAar ja,

    xx

    p.s. ik wil ook wel met je mee ;)
    Nee hoor, grapje :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Wow, zo gemeen!!
    Das echt lullig, 3 dagen van te voren leren en daarom niet naar een concert gaan -_-'
    Sorry hoor maar dat is echt en dom excuus!
    En het is echt kei lief als iemand dat voor je regelt dus waarom zou je dan niet meegaan!!
    MAar ja,
    xx

    p.s. ik wil ook wel met je mee
    Nee hoor, grapje


    Ja, ik vond het ook eigenlijk best tof van mezelf :P
    Ik bedoel, weet je hoe vet dat is al iemand voor mij zou regelen dat ik naar Th mocht! :)
    dan zou ik diegene echt eeuwig dankbaar zijn en ik zou me zelfs schamen om nee te zeggen, ookal was dat geen optie!! :P
    Maargoed, het zij zo.
    Ik moet me er bijneer leggen ook al is dat verrekte moeilijk... (huil)


    Träume sind wirklich!!

    Als mijn vriendin zoiets voor me doet (zoals jij gedaan hebt) dan zou ik degene die voor die tickets gezorgt heeft gaan aanbidden!


    Never run out of reasons to smile...

    Nou, dan is ze echt de grootste fan ooit hoor. o.o


    blame the bully.

    Das best kut voor je.. Eigenlijk moet je nu met iemand anders daar naa toe gaan duss haar lekker jaloers maken !! WHUMHAAA !! Da nou k doen xd


    ...

    Als mijn vriendin zoiets voor me doet (zoals jij gedaan hebt) dan zou ik degene die voor die tickets gezorgt heeft gaan aanbidden!


    Whaah, dat verwachtte ik nu ook weer niet! (A)
    Maar kom op, een beetje enthousiasme?!
    Ochja, ik ben er over heen en ga nu met iemand anders, maar ik blijf het lullig vinden! :P

    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    Nou, dan is ze echt de grootste fan ooit hoor. o.o


    Jah, dat vond ik ook ja... xD


    Träume sind wirklich!!