• Nou, ik voel me nu dus echt zwaar kut!
    Mijn beste vriendin, is hardstikke fan van Krezip, heel fijn enzo, maar nu stoppen ze dus...
    Zij helemaal depri enzo, maargoed, daar gaat het dus niet echt over.

    Ze is was dus gister jarig en ik had via via kaartjes en misschien een meet and greet kunnen winnen (de meet and greet is niet helemaal zeker, de kaartjes wel), maar nu wil ze ineens niet meer mee... :S
    Ze zegt omdat 3 dagen erna proefwerkweek is, nou, ik bedoel, daar kun je toch van tevoren voor leren, ik heb zoveel moeite enzo gedaan omdat allemaal te regelen, en nu wil ze ineens niet meer mee... (huil)

    Ik voel me nu zó zwaar kut!
    Echt waar, ik weet eigenlijk niet meer wat ik hiermee moet...
    Maar ik moest het eventjes kwijt.

    Groetjes,
    een zielige Robin! (flower)


    Träume sind wirklich!!

    Das best kut voor je.. Eigenlijk moet je nu met iemand anders daar naa toe gaan duss haar lekker jaloers maken !! WHUMHAAA !! Da nou k doen xd


    Nou, dan lijken we in dat opzicht een beetje op elkaar! ;)
    Ik ga er gewoon dikke vette party van maken, with or without her! :) :P

    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind het echt gewoon klote voor je. Er is zoveel moeite voor gedaan,en je vriendin is mega fan. Dan zou ik helemaal uit mijn dak gaan en mijn beste vriendin om de nek vliegen. En ik zou gewoon optijd beginnen met leren zodat ik nog wel naar het concert zou gaan.
    Maar als je niemand hebt,ik bied me vrijwillig aan. Helemaal geen straf,een avondje Krezip met iemand die mijn verhalen maakt^^


    Music is the new sex

    Ik vind het echt gewoon klote voor je. Er is zoveel moeite voor gedaan,en je vriendin is mega fan. Dan zou ik helemaal uit mijn dak gaan en mijn beste vriendin om de nek vliegen. En ik zou gewoon optijd beginnen met leren zodat ik nog wel naar het concert zou gaan.

    Maar als je niemand hebt,ik bied me vrijwillig aan. Helemaal geen straf,een avondje Krezip met iemand die mijn verhalen maakt^^


    Whaha, ik vraag me nu dus af of ze mega fan is:P
    Maargoed, ik ben nu (tussen de mooie verhalen door maken, ja ik ga zo de volgende delen van jouw series doen! :9~) ook al aant leren om toch bij te blijven! ;)

    Gelukkig voor mij, helaas voor jou in dat geval heb ik nu wel al iemand om mee te gaan :)
    Maar als het om mensen gaat die jouw verhalen maken zullen er heel veel mensen mee moeten denk ik! (A)


    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    Omg, dat is echt kei ondankbaar o.o
    Wat een bullshit dat ze niet meegaat. o.o
    Nja ik hoop dat jij het in ieder geval leuk hebt daar, en misschien maar beter af zonder dat kind dan o.o


    Mew <3

    Omg, dat is echt kei ondankbaar o.o

    Wat een bullshit dat ze niet meegaat. o.o

    Nja ik hoop dat jij het in ieder geval leuk hebt daar, en misschien maar beter af zonder dat kind dan o.o


    Dat klinkt best hard zoals je het nu zegt...
    Maar eigenlijk heb je wel gelijk! xD
    Ik ga er gewoon een dik vet feest van maken! :)

    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    Als ze heeeeele slechte cijfers had kan ik wel snappen dat ze niet kan. Misschien heeft ze iets anders en is dat een smoes.

    Als ze heeeeele slechte cijfers had kan ik wel snappen dat ze niet kan. Misschien heeft ze iets anders en is dat een smoes.


    Zos lecht waren ze niet, en dan nog, je kan nu toch ook al leren?! xD
    Maargoed, dat smoesverhaal!?
    Als dat het is vind ik ht helemaal triest,maargoed, zommige mensen zijn nou eenmaal triest! :P

    Evengoed bedankt voor de reactie! :)

    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    Is Mega -Erg!!

    Dat was soo lief van jou!


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    echt ondankbaar, kzou met een andere vriendin gaan en dan lekker gaan opscheppen over hoe leuk het was en dat je het echt geweldig vond.

    je kunt natuurlijk ook de kaartjes verkopen en iets voor jezelf kopen...chocola ofzo..xD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Is Mega -Erg!!
    Dat was soo lief van jou!


    Ja, soms ben ik wel lief! xD

    (flower) Robin


    Träume sind wirklich!!

    echt ondankbaar, kzou met een andere vriendin gaan en dan lekker gaan opscheppen over hoe leuk het was en dat je het echt geweldig vond.

    je kunt natuurlijk ook de kaartjes verkopen en iets voor jezelf kopen...chocola ofzo.. xD


    Ik ga nu ook met een andere vriendin ja! ;)
    En ik kon de kaartjes niet verkopen omdat het allemaal via de manager geregeld is...
    Het staat op naam op de lijst! ;)
    Maargoed, we gaan het gewoon vet hebben!


    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    (...)

    Zos lecht waren ze niet, en dan nog, je kan nu toch ook al leren?! xD
    Maargoed, dat smoesverhaal!?
    Als dat het is vind ik ht helemaal triest,maargoed, zommige mensen zijn nou eenmaal triest! :P

    Evengoed bedankt voor de reactie! :)

    (K) Robin
    Aaaah kud voor je hoor =[
    Maar ik zou dat kiend super jaloers maken x']

    Aaaah kud voor je hoor =[
    Maar ik zou dat kiend super jaloers maken x']

    Dat is het plan! ;)


    (K) Robin


    Träume sind wirklich!!

    (...)
    Dat heb ik gedaan, maar toen kwam ze were met excuses...

    Ze zou niet van dr ouders mogen, normaal zijn die heel tollerant, ze zou de vorige periode slechte punten gehaald hebben, het zou heel laat worden...

    Maar ik bedoel, als je ergens echt fan van bent, zou je daar niet (bijna) alles voor doen?!
    Als ik naar Th zou kunnen, dan wist ik het wel, en zelfs dit vind ik helemaal vet, ookal ben ik geen Krezipfan...

    Maargoed, eigenlijk vind ik het voor mezelf nog het minst erg, maar ik heb zoveel geregeld, de manager, mijn vader en een colega van mijn vader hebben zoveel moeite en tijd erin gestoken, daar vind ik het vooral kut voor...


    Ik snap echt helemaal hoe je je voelt.
    Wss kom ik hier wa laat mee makom. :Y)
    En wa is da nu weer; ze zou niet van haar ouders mogen. Wat voor idiote ouders heeft zij nu weer? Jij hebt vanalles voor haar geregeld enzo en haar ouders laten haar niet gaan. Wat is dat nu voor een gedrag tegenover jou? Jij verdient zo'n achterbakse vriendin + zo'n ouders niet.
    Die ouders en je vriendin weten dondersgoed hoeveel MOEITE het gekost heeft om dat allemaal te regelen en dan laten ze haar niet gaan vanwege een of ander slecht rapport?
    Stelletje idioten (': .
    ik maak heel vaak ondankbare vriendinnen mee, dus ik snap echt hoe je je hebt gevoeld/voelt.
    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Domme reden waarom ze niet wil gaan. En het is niet omdat ze uit elkaar gaan dat je er geen fan meer van kan zijn ofzo ?! ;'D


    None but ourselves can free our minds.