• Geen echte natuurlijk, maar ik verveelde me en besloot om wat voetbaltruitjes voor quizlet te maken :Y)



    Hier is ook het zeer simpele logo:


    Als iemand een beter logo kan maken, mag dat altijd.

    Terwijl ik dit maakte kreeg ik ineens het idee om dit te gebruiken om een Quizlet F.C. te maken in Football Manager, maar daarvoor heb ik jullie hulp voor nodig!

    Eerst wat 'administratie':

    Uit welke stad komt Quizlet, is het waar de server gelokaliseerd zijn, waar Rutger woont, of hebben jullie een ander idee?

    Quizlet F.C. zal beginnen in de tweede klasse van Nederland aan het begin van het 2015/2016 seizoen, maar welk team vervangen we? Stem hier of hier.

    De spelers:

    Elke ploeg heeft natuurlijk spelers nodig, dat worden jullie! Hieronder staat een lijstje dat je moet invullen om een speler te worden bij QFC. Het leukste is als je je eigen gegevens gebruikt. * is verplicht.

    Naam (als je je achternaam niet wilt geven verzin je er een of gebruik je username)*:
    Bijnaam (een naam in de plaats van je echte naam zoals , je echte naam wordt dan niet weergegeven):
    Nationaliteit(je kan ook een tweede nationaliteit toevoegen)*:
    Geboortedatum*:
    Geboortestad:
    Positie(je mag meerdere posities kiezen)*:
    Lengte:
    Verkozen voet:
    Club waarvoor je supportert:
    Foto:


    Lijst van posities:
    Keeper
    Centrale verdediger
    Linksachter
    Rechtsachter
    Verdedigende middenvelder
    Centrale middenvelder
    Rechtse middenvelder
    Linkste middenvelder
    Aanvallende middenvelder
    Linkerflank
    Rechterflank
    Spits


    Lengte is niet verplicht(en gewicht mag niet op Q), als je ze niet invult kiest het spel ze willekeurig.

    Er komt ook een story waar je kan volgen hoe het team en de spelers het doen.

    Alle attributen zullen trouwens ook willekeurig gekozen worden, tenzij je vindt dat je een echte vrije trap expert bent of geweldig kan tackelen, dan houd ik daar rekening mee.


    Ik heb besloten om mijn spreadsheet te delen, dan kan je als je wil je gegevens direct hier inzetten en dingen aanpassen

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 20:48 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ga zo wel even wat invullen, maar volgens mij mag je je gewicht niet benoemen op Quizlet..


    If a writer falls in love with you, you can never die

    HAHA YASS

    Naam (als je je achternaam niet wilt geven verzin je er een of gebruik je username)*: Weet je al :Y) EDIT: gebruik aub niet mijn achternaam want ik wil niet dat mensen die mij googelen bij een of ander random niet-bestaand voetbalteam uitkomen :'D Dus doe maar Blubbersok :Y)
    Bijnaam (een naam in de plaats van je echte naam zoals ): HAHA verzin wat leuks (GEEN MINI)
    Nationaliteit(je kan ook een tweede nationaliteit toevoegen)*: Nederlands
    Positie(je mag meerdere posities kiezen)*: het enige wat ik een beetje kan is keepen maar eigenlijk maakt het geen bal uit (snap je 'm)
    Lengte: 1,79 meter
    Gewicht: mag je niet posten dus doe maar random^^
    Verkozen voet: eh, rechts?
    Foto: blijkbaar heb ik heel veel moeite met charmante foto's van mezelf maken want 90% was gekkebekkenwerk



    Geboortestad: Rotterdam
    Geboortedatum: 1 februari
    Voetbalclub: FEYENOORD

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 19:13 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hehe, hoe leuk! Ik heb ooit nog meegedaan met de meisjesploeg van mijn middelbare school dus kom maar op :Y)

    Naam*: Bes Frodo
    Bijnaam (een naam in de plaats van je echte naam zoals Neymar): mijn bijnaam is altijd Besje of Vrucht geweest, lolz :')
    Nationaliteit(je kan ook een tweede nationaliteit toevoegen)*: Belgische
    Positie(je mag meerdere posities kiezen)*: ik was vroeger aanvallende middenvelder, dus liefst die (:
    Lengte: 1m65
    Gewicht: mag niet lalala
    Verkozen voet: Rechter
    Foto: ik heb gezocht naar een foto in voetbal-plunje maar die lijken allemaal van Facebook verdwenen te zijn :c dan mijn profielfoto maar:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:37 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Thymbraeus schreef:
    HAHA YASS

    Naam (als je je achternaam niet wilt geven verzin je er een of gebruik je username)*: Weet je al :Y)
    Bijnaam (een naam in de plaats van je echte naam zoals ): HAHA verzin wat leuks (GEEN MINI)
    Nationaliteit(je kan ook een tweede nationaliteit toevoegen)*: Nederlands
    Positie(je mag meerdere posities kiezen)*: het enige wat ik een beetje kan is keepen maar eigenlijk maakt het geen bal uit (snap je 'm)
    Lengte: 1,79 meter
    Gewicht: mag je niet posten dus doe maar random^^
    Verkozen voet: eh, rechts?
    Foto: ik ga op zoek (cat)

    Als je geen foto vindt kan ik altijd de baardfoto gebruiken :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Klopp schreef:
    (...)
    Als je geen foto vindt kan ik altijd de baardfoto gebruiken :Y)

    NIET DE BAARDFOTO
    Ik heb al een foto gevonden, zal 'm zo posten


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alle attributen zullen trouwens ook willekeurig gekozen worden, tenzij je vindt dat je een echte vrije trap expert bent of geweldig kan tackelen, dan houd ik daar rekening mee.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    -

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 20:57 ]


    -

    MTMTMT


    Heaven is a place that we all have

    Naam: Dee Spica
    Bijnaam: Heel veel korter dan Dee kan niet dus nvm :']
    Nationaliteit: Nederlands
    Positie: Verdedigerrrrrr (of bankwarmhouder :'D)
    Lengte: 1,70
    Verkozen voet: Right
    Foto: this is huge and i apologise for my face

    verder qua stad en zo heb ik geen idee *^*

    EDIT:
    Verjaardag: 5 augustus (1996)
    Geboorteplaats: Venlo, Limburg, NL. (maar momenteel woonachtig in Leiden :B)
    Gesupporte clubs: fc barca -u-. Van Nederlandse bodem vooral psv, maar in general boeit voetbal me niet zo heel veel :'D

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 19:26 ]


    because i knew you, i have been changed for good

    Haha, geweldig dit!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil nog eens melden dat bijnamen absoluut niet verplicht zijn en in voetbal eigenlijk alleen gebruikt worden als je naam zeer lang is (Neymar heet bijvoorbeeld Neymar da Silva Santos Júnior), je mag ze natuurlijk gebruiken, gewoon even een disclaimer dat het niet leterlijk een 'bijnaam' is, het vervangt echt je echte naam.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik heb ook even een lijst van posities gemaakt omdat termen als verdediger en aanvaller nogal ruim zijn.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Naam: Adnane de Royals
    Bijnaam: Addie
    Nationaliteit: Belgisch/Arabisch
    Positie: Spits. Geclaimd.
    Lengte: 1.50-ish.
    Verkozen voet: Links.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 20:39 ]


    Heaven is a place that we all have

    Naam (als je je achternaam niet wilt geven verzin je er een of gebruik je username)*: Marlies Reid
    Bijnaam (een naam in de plaats van je echte naam zoals , je echte naam wordt dan niet weergegeven): Heb ik niet echt
    Nationaliteit(je kan ook een tweede nationaliteit toevoegen)*: Nederlandse
    Positie(je mag meerdere posities kiezen)*: Rechtsachter
    Lengte: 1,72
    Verkozen voet: rechts
    Foto:



    Edit;
    Geboorteplaats; Utrecht, Nederland
    Geboortedag; 26 aug (1997)
    En niet echt een bepaalde club die ik support ;x

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 19:41 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    YASSSS QUIZLET VOETBALTEAM! KEEPER IN THA HOUSEEEE

    Naam: Vincie Neuer (ja als je dan toch een achternaam mag verzinnen, waarom dan geen grote hehe)
    Nationaliteit: Nederlandse
    Positie: keeper
    Lengte: 1.71 (ja een ukkie onder de lat)
    Verkozen voet: Rechts, al trap ik af en toe ook wel een bal weg met links
    Foto: Post ik zodra ik op m'n laptop zit.


    Zeg, kunnen we niet gewoon het Nederlands Elftal vervangen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly