• Geen echte natuurlijk, maar ik verveelde me en besloot om wat voetbaltruitjes voor quizlet te maken :Y)



    Hier is ook het zeer simpele logo:


    Als iemand een beter logo kan maken, mag dat altijd.

    Terwijl ik dit maakte kreeg ik ineens het idee om dit te gebruiken om een Quizlet F.C. te maken in Football Manager, maar daarvoor heb ik jullie hulp voor nodig!

    Eerst wat 'administratie':

    Uit welke stad komt Quizlet, is het waar de server gelokaliseerd zijn, waar Rutger woont, of hebben jullie een ander idee?

    Quizlet F.C. zal beginnen in de tweede klasse van Nederland aan het begin van het 2015/2016 seizoen, maar welk team vervangen we? Stem hier of hier.

    De spelers:

    Elke ploeg heeft natuurlijk spelers nodig, dat worden jullie! Hieronder staat een lijstje dat je moet invullen om een speler te worden bij QFC. Het leukste is als je je eigen gegevens gebruikt. * is verplicht.

    Naam (als je je achternaam niet wilt geven verzin je er een of gebruik je username)*:
    Bijnaam (een naam in de plaats van je echte naam zoals , je echte naam wordt dan niet weergegeven):
    Nationaliteit(je kan ook een tweede nationaliteit toevoegen)*:
    Geboortedatum*:
    Geboortestad:
    Positie(je mag meerdere posities kiezen)*:
    Lengte:
    Verkozen voet:
    Club waarvoor je supportert:
    Foto:


    Lijst van posities:
    Keeper
    Centrale verdediger
    Linksachter
    Rechtsachter
    Verdedigende middenvelder
    Centrale middenvelder
    Rechtse middenvelder
    Linkste middenvelder
    Aanvallende middenvelder
    Linkerflank
    Rechterflank
    Spits


    Lengte is niet verplicht(en gewicht mag niet op Q), als je ze niet invult kiest het spel ze willekeurig.

    Er komt ook een story waar je kan volgen hoe het team en de spelers het doen.

    Alle attributen zullen trouwens ook willekeurig gekozen worden, tenzij je vindt dat je een echte vrije trap expert bent of geweldig kan tackelen, dan houd ik daar rekening mee.


    Ik heb besloten om mijn spreadsheet te delen, dan kan je als je wil je gegevens direct hier inzetten en dingen aanpassen

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 20:48 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Rigel schreef:
    Haal mij er maar uit, sorry. Ik vind het niet chil om zoveel te delen. :s

    Je bent niet verplicht om alles te geven, als je echt je geboortedatum niet wil geven, dan verzin ik er wel een.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Trouwens, met dank aan de paaseitjesactie bedacht ik me opeens dat er een Vestigingspagina is :Y)

    KLIK

    Dus ik denk dat het gevestigd moet zijn in Voorschoten c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik moet nog steeds m'n laptop opstarten maar ben te lui om over dozen heen te klimmen om erbij te komen, dus ik vul m'n gegevens hier even aan en een foto voeg ik straks ook wel even toe, tenminste dat probeer ik.

    Geboortedatum: 09/06/1999
    Geboorteplaats: Utrecht
    Favo club: FC Bayern München


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hier ben ik eindelijk, Saarie. Gaaf idee. Ik ga het zo invullen. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit is echt geweldig :Y)
    Ik zal mijn gegevens morgen ff doorgeven, want ik word momenteel bij de computer vandaan gejaagd en op mijn mobiel kan ik dit topic niet openen...


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Naam: Lieke Klojo.
    Bijnaam: -
    Nationaliteit: Nederlandse.
    Geboortedatum: 08-03-1997.
    Geboortestad: Nijmegen.
    Positie: Rechtse middenvelder.
    Lengte: 1.59.
    Verkozen voet: Rechts.
    Club waarvoor je supportert: Borussia Dortmund.
    Foto: IDK ik heb geen goede foto van mezelf, maar je weet hoe ik er uit zie. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Brewster schreef:
    Naam: Lieke Klojo.
    Bijnaam: -
    Nationaliteit: Nederlandse.
    Geboortedatum: 08-03-1997.
    Geboortestad: Nijmegen.
    Positie: Rechtse middenvelder.
    Lengte: 1.59.
    Verkozen voet: Rechts.
    Club waarvoor je supportert: Borussia Dortmund.
    Foto: IDK ik heb geen goede foto van mezelf, maar je weet hoe ik er uit zie. :')

    Heb je toch geen foto die ik kan gebruiken, dan heb je een foto in het spel.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Naam: Ilse Jackson
    Bijnaam:
    Nationaliteit: Nederlandse
    Geboortedatum: 05-12-2000
    Geboortestad: Groningen
    Positie: Linkse middenvelder - centraal middenvelder - aanvallend middenvelder
    Lengte: 1:61
    Verkozen voet: Links
    Club waarvoor je supportert: -
    Foto: Ik zoek later even een foto want ik heb zo geen goede


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik weet niet of het leuk is om een actiefoto bij m'n 'speler' te hebben, of een gewone foto, maar ik heb hier wat (oude) actiefoto's voor je:

    Actiefoto's uit 2014:






    Of gewoon lekker deze foto:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klopp schreef:
    (...)
    Heb je toch geen foto die ik kan gebruiken, dan heb je een foto in het spel.


    Ik maak nooit selfies, dus ik heb altijd alleen maar foto's met mensen erbij op. x)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Stevenson schreef:
    Ik weet niet of het leuk is om een actiefoto bij m'n 'speler' te hebben, of een gewone foto, maar ik heb hier wat (oude) actiefoto's voor je:

    Actiefoto's uit 2014:






    Of gewoon lekker deze foto:



    Wat een leuke foto's. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you