• Ja, en ik moet het even delen met jullie want mijn vrienden zijn daar toch niet in geïnteresseerd. (cat) Of jullie dat wel zijn, weet ik niet, maar ik ga jullie er toch mee lastigvallen. :Y)

    Gisteren had ik dus examen toneel, en ik zit nu in mijn voorlaatste jaar, volgend jaar studeer ik dus af (voor degenen die zich afvragen hoe je nu in toneel kunt afstuderen: dat is naschools in een academie, het is dus meer een hobby, maar je kunt er wel in afstuderen. Veel ben je met dat diploma niet, maar het is awesome om te hebben). Dus gisteren moest ik naar Ronse (de hoofdschool, er zijn vier afdelingen) voor de generale repetitie. Kom ik binnen in het lokaal en het is daar echt kapot warm.
    Dus bon, we doorlopen ons stuk met de nodige moeite (want we speelden het voor het eerst in die zaal) en daarna had elke persoon nog een kleine monoloog. Daarna moesten we het stuk opvoeren (en de monoloog) en een keer dat gedaan was moest ik naar het afstudeerstuk van mijn zus gaan kijken (wat eigenlijk buiten gespeeld moest worden, maar door onweer binnen doorgegaan is, in dat mega warm lokaal. Waar overigens geen ramen zijn en er ook enkel kunstlicht is). Die hele cirque heeft meer dan vier uur geduurd, in een veel te warm lokaal.

    Na dat hadden we nog een receptie voor het afstuderen van mijn zus en haar medespelers, ook in een zaal die kapot warm was. Ik was dus echt kapot, maar kapot toen we uiteindelijk in de auto stapten, mocht ik nog eens van het centrum van ons dorpje naar huis rijden met de fiets, omdat ik die daar vergeten was. Dus toen ik thuis kwam onmiddellijk wat gerief klaargestoken en me gedoucht, totaal buiten adem (want Jesus, volgens mij heb ik nog nooit zo snel gefietst) en ben ik dan naar mijn vaders huis gefietst, omdat ik vandaag met hem naar een communie moet. Daar ben ik gewoon direct in mijn bed gekropen.

    Al bij al was gisteren dus een vrij drukke dag en was ik gewoon kapot, en ben ik nu nog steeds super moe. Zo. Da's eruit.

    Wanneer was jullie laatste ik-ben-kapot-momentje?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 10:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Och jeetje. Vooral in zo'n warm lokaal is echt vervelend. Al helemaal zoveel uren. Drukke dag inderdaad!


    Pretty is just a pretty word.

    Klinkt als een behoorlijk warme en drukke dag .. Hopelijk is het vandaag op de communie iets koeler :)
    hopelijk krijg je hierna een paar rustigere dagen :)
    ik ben ook moe vandaag ^^
    Gisteren de hele klimop uit onze tuin verwijderd in de felle zon en vanmorgen door een flinke onweersknal veel te vroeg wakker...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Afgelopen donderdag, in de ochtend om 6 uur naar Enschede gereden voor een volgeplande ochtend. Om om 11 uur een telefoontje te krijgen dat je moet presenteren op Schiphol om half 2.
    Dus als een gek naar Schiphol gereden terwijl ik in de auto een verhaal probeerde te bedenken. De rest van de middag op Schiphol geweest.
    Om 17:15 terug naar het oosten van het land over de A9 en A2, dus file file file.
    20:00 thuis en toen ben ik op de bank gaan zitten en was ik feitelijk dood

    Wel vliegtuigen gezien, wat wel oke was


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb gisteren eerst om 9.00 een wedstrijd gehad, en in de avond ben ik naar het concert van 5 Seconds Of Summer geweest. Was superleuk, maar ik was ook wel even heel blij toen ik vannacht om 2.00 in bed lag. Heb tot 12.45 ofzo geslapen :') was doodmoe, maar het was het waard


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Warmte en veel doen is nooit een goede combinatie

    Ik was gister echt kapot moe. We gingen vrijdag pas om 1 uur slapen en waren om 7 uur wakker. In de middag zijn we naar 5sos gegaan en daarna moesten we nog terug naar Zeeland, we waren om 3 uur thuis na een lange vermoeide dag. De trap oplopen naar de kamer van mijn vriendin was toen echt de grootste obstakel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one