• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zucht... Ik wil niet meer schrijven, ik heb geen inspiratie behalve voor slechte Star Wars fanfic, en ik doe het toch niet goed.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb buiten rennen gemist. Het valt echt niet te vergelijken met rennen op een loopband.


    Your make-up is terrible

    I want hugs. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    I want hugs. :c

    *hug*
    hope you're alright tho


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    *hug*
    hope you're alright tho


    Thank you. <3
    And no clue. I feel worthless. Ugly. Stupid and whatever more. Not sure how to deal with my feelings.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    I want hugs. :c




    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)


    [img]


    Dankjewel. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmn, ik vind het extra donkerbruine brood van Deen lekkerder dan die van de AH. Mam wil echter niet zo graag meer bij Deen haar boodschappen halen, dus dat word wennen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Hmn, ik vind het extra donkerbruine brood van Deen lekkerder dan die van de AH. Mam wil echter niet zo graag meer bij Deen haar boodschappen halen, dus dat word wennen


    Why not? Hun brood is lekker, haha. Wij halen altijd spelt.

    Ik heb geen zin om te douchen, meh. Maar ik stink en ik ben nat van de regen.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Why not? Hun brood is lekker, haha. Wij halen altijd spelt.

    Ik heb geen zin om te douchen, meh. Maar ik stink en ik ben nat van de regen.


    Nja, de kwaliteit van Deen is slecht aan het worden en aangezien bij AH dingen net zo duur zijn, maar vaak van betere kwaliteit, is mijn ma overgestapt :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik Google mag geloven heb ik weer last van een depressie (dip). Waarom zoek ik hier ook alweer naar? Tis niet alsof het mijn stemming beter maakt...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat zijn mensen toch positief over mijn toekomstplan...*kuch*


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    En dan is die 10 voor Duits opeens nog wel haalbaar?? Dafuq??
    aka ik verpest alle examens die ik niet moet verpesten maar alle examens die ik mag verpesten ace ik


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh, ik kan niet geloven dat ik dit zag! Dat was zo romantisch!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nja, de kwaliteit van Deen is slecht aan het worden en aangezien bij AH dingen net zo duur zijn, maar vaak van betere kwaliteit, is mijn ma overgestapt :')


    Ik vind AH meestal duurder, haha.

    Pfft, waarom denk ik niet eerder welke schoenen ik allemaal heb? Dan had ik gewoon sokken aangedaan en geen pantylegging.


    Your make-up is terrible