• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vraag me af wanneer het mooi weer wordt, want een weekje zon telt niet mee. Dat ik in deze tijd van het jaar nog aan mijn moeder moet vragen of ze me naar stage wil brengen is toch idioot?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 5:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt misselijk, maar ik moet wel echt ontbijten :/ ik haat vroeg opstaan. Blij als ik vanavond rond half acht mijn bed weer in kan duiken.


    Happy Birthday my Potter!

    Oké I give up. Ik skip wel gewoon het hele college ipv het halve college door Spring. Hopelijk kan ik dan iig iets binnenhouden in het komende uur.


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh dit gaat echt niet goedkomen jongens.. Hoe moet ik deze dag doorkomen als staan erop al vreselijke pijn veroorzaakt?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gilderoy_ schreef:
    Ik ben echt misselijk, maar ik moet wel echt ontbijten :/ ik haat vroeg opstaan. Blij als ik vanavond rond half acht mijn bed weer in kan duiken.


    Heel herkenbaar
    Ik zit nu ook met enorme tegenzin een plakje ontbijtkoek naar binnen te werken.
    I hate mornings but thank god there's coffee (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Urgh kill me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom ben ik zo nerveus over complimenten uitdelen vandaag

    Oja

    Hij


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De manier waarop twee mensen in de bus over biseksuele praten maakt mij misselijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zo geen zin in school vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    girlicious schreef:
    (...)

    Heel herkenbaar
    Ik zit nu ook met enorme tegenzin een plakje ontbijtkoek naar binnen te werken.
    I hate mornings but thank god there's coffee (A)


    Ik heb uiteindelijk maar liggend telkens kleine hapjes genomen en heb nu iig iets binnen gehouden. Zelfs mijn thee heb ik eruit gegooid. Ik denk dat ik ziek ben of zo want ik ben al het hele weekend niet lekker. Maar ja. Vanavond om half acht kan ik mijn bed weer in en dan mag ik morgen wel ziek zijn van mijzelf.


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Ik heb uiteindelijk maar liggend telkens kleine hapjes genomen en heb nu iig iets binnen gehouden. Zelfs mijn thee heb ik eruit gegooid. Ik denk dat ik ziek ben of zo want ik ben al het hele weekend niet lekker. Maar ja. Vanavond om half acht kan ik mijn bed weer in en dan mag ik morgen wel ziek zijn van mijzelf.



    Ik heb 3 hapjes ontbijtkoek genomen en heb het daarna maar opgegeven. Meer krijg ik er gewoon echt niet in. Maar ik heb in elk geval iéts gegeten. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ziek zijn is nooit leuk (flower)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)


    Ik heb 3 hapjes ontbijtkoek genomen en heb het daarna maar opgegeven. Meer krijg ik er gewoon echt niet in. Maar ik heb in elk geval iéts gegeten. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Ziek zijn is nooit leuk (flower)


    Je kan beter geen koffie drinken als je zo'n last van je buik hebt dat je niet eens ontbijtkiek binnen kan houden (; Sterkte allebei <3

    Mijn tong is zo erg verbrand.
    //
    DIT IS MIJN LAATSTE DAG IN DIT NEDERIGE LAND. MORGEN IS HET EINDELIJK ZO VER


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Villainess schreef:
    (...)

    Je kan beter geen koffie drinken als je zo'n last van je buik hebt dat je niet eens ontbijtkiek binnen kan houden (; Sterkte allebei <3


    Awh thanks <3
    Maar ik ben niet echt ziek
    Ik denk eerder een kwestie van ochtend misselijkheid
    Dan krijg ik er echt gewoon bijna niks in


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Op naar Den Haag. Met dit weer. Yay?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )