• Onlangs was er een topic waarin een liedje werd gezocht (volgens mij is het nog steeds niet gevonden), en daardoor besefte ik dat er ook een liedje is waar ik de titel niet van weet en het eigenlijk wel wil weten. Ik heb helemaal geen idee van de bekendheid er van, dus het kan dat jullie meteen weten wat ik bedoel maar misschien ook niet, ik weet het niet. Al gok ik wel dat het redelijk bekend is.Dus hulp is welkom (:

    Informatie:
    - Zover ik weet geen zang.
    - Het zijn eigenlijk steeds vier noten die soms veranderen van toonhoogte, steeds herhaling.
    - Het bouwt traag op en het gaat steeds wat sneller. En uiteindelijk "breekt het los".
    - Ik heb het een redelijk aantal keer gehoord op de radio, een paar maanden geleden.
    - Hoe ik zelfs hier Harry Potter in krijg weet ik niet, maar de tonen doen me wat denken aan het litteken van Harry Potter. Eerst is het een hoge noot, dan een lager, dan een tussen die twee en dan de laagste.
    - Volgens mij was het geen super geweldig liedje, maar het gaf me op de een of andere manier een avonturistisch en machtig gevoel toen ik op de autostrade reed.

    Is dit vaag of weten jullie het al meteen? Ik ben benieuwd :3


    I wanna be a wizard!

    Waar ik aan moet denken is Stairway to Heaven of In The End maar ik heb geen idee, zullen ze wel niet zijn maar daar moest ik aan denken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Waar ik aan moet denken is Stairway to Heaven of In The End maar ik heb geen idee, zullen ze wel niet zijn maar daar moest ik aan denken


    Nee het is moderner gok ik. Het zijn echt van die toekomst achtige geluiden. Maar toch bedankt (:


    I wanna be a wizard!

    Ik dacht aan Isolated system van Muse, maar ik denk niet dat het die is tho


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik dacht aan Feel The Light van Jennifer Lopez?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thrones schreef:
    Ik dacht aan Isolated system van Muse, maar ik denk niet dat het die is tho


    Dat lijkt er wel ergens op, maar het is nog recenter volgens mij.


    I wanna be a wizard!

    Theodosia schreef:
    Ik dacht aan Feel The Light van Jennifer Lopez?


    Nope, er zit geen zang in! Het is zelfs nog recenter dan dat geloof ik.


    I wanna be a wizard!

    Hmm, ik zal straks / morgen eens door mijn spotify snuffelen. Mijn telefoon gaat nu namelijk elk moment dood :')


    soul made of stardust and chaos.

    Ik luister nu echt net toevallig The Void van The Kyteman Orchestra die precies dat littekengevoel heeft, maar ik betwijfel ten zeerste of dat hem is, want hij lijkt me erg rustig voor een radioliedje. Zou wel heel toevallig zijn, tho. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik luister nu echt net toevallig The Void van The Kyteman Orchestra die precies dat littekengevoel heeft, maar ik betwijfel ten zeerste of dat hem is, want hij lijkt me erg rustig voor een radioliedje. Zou wel heel toevallig zijn, tho. :'D


    Het lijkt er wel op en het heeft inderdaad dat litteken, maar het is inderdaad wat te rustig.


    I wanna be a wizard!

    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik heb geen idee wat de titel is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik heb geen idee wat de titel is.


    Dan zal het dat zijn waarschijnlijk. Heel vervelend om een liedje te vinden dat geen lyrics heeft...


    I wanna be a wizard!

    Ik moet hieraan denken, maar denk niet dat het hem is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik denk meteen aan Avicii - The Days :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nope, dat zijn ze ook niet... Het opvallendste is echt de opbouw van het liedje, het begint traag en gaat dan steeds sneller.


    I wanna be a wizard!

    Waar heb je het gehoord dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.