•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    I am wrong. Ik zit mezelf gewoon gigantisch in de weg. Ook vanavond bij boogschieten deed men wel leuk enzo, maar ik voel me dr toch niet helemaal thuis. Althans, vanavond niet. Kan ook zijn omdat ik gedwongen werd door mn ma om te gaan en ze mee was. Voel me gewoon kut en ik moet zien uit te vinden hoe ik uit deze dip kom. :/ It's hard but I've done it before. I can do it now. I hope.


    Nawhh meis :c *Geeft je een grote dikke knuffel*Het lukt je wel!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Nawhh meis :c *Geeft je een grote dikke knuffel*Het lukt je wel!


    Thank you. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Posthuma schreef:
    Ik ben zo blij met mijn croptop :3
    Dankje mama! *O*

    Ik ben altijd te onzeker om die dingen te dragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    *hugs you*


    Aah thanks


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Youngbae schreef:
    (...)
    Ik ben altijd te onzeker om die dingen te dragen.

    Dit is een hele losse. Kun je het beste boven een kokerrok dragen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb verhoging en jij wilt dat ik naar school ga morgen, omdat we ruzie hebben? Gfy~ Al moet je me mijn bed uit slepen, ik blijf verdomme thuis! (finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, kan die rotpijn niet weggaan? Ik kan amper nog lopen. Wat is er mis met mijn heupen en knieën? Ik ben echt bang om naar de dokter ervoor te gaan, straks krijg ik slecht nieuws.


    Your make-up is terrible

    Live and let live. Ik trek het me niet aan.

    Wow, gelukkig check ik vaak de houdbaarheidsdatum van dingen
    Ik dronk bijna appelsap die houdbaar was tot 09-03-16
    En dat heb ik dan pas geleden gekocht :/


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Houdsbaarheidsdata worden zwaar overschat. Als het pak nog niet open was, was het vast nog wel goed. Gewoon even ruiken, eventueel proeven en je gezond verstand gebruiken.


    Slightly drunk.

    Posthuma schreef:
    (...)
    Dit is een hele losse. Kun je het beste boven een kokerrok dragen ^^

    Ik draag geen rokken, ha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooit gehoopt dat alles een droom was en het telkens weer de pijnlijke realiteit blijkt te zijn?

    Scandicy schreef:
    Houdsbaarheidsdata worden zwaar overschat. Als het pak nog niet open was, was het vast nog wel goed. Gewoon even ruiken, eventueel proeven en je gezond verstand gebruiken.


    Dit was een flesje appelsap
    Vaak vind ik een paar dagen niet erg maar 2 maanden...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dougey, nu hebben we allebei onze belofte gebroken....

    + Als het flesje* nog niet open was, dan. Ook prima. Ik eet zo vaak dingen over datum. Bederfelijke dingen, zelfs. En zie hier, ik leef nog, gezond en wel.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:59 ]


    Slightly drunk.