•       Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
          Schrijf hier dan alles van je af.

    Lolicia.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 22:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Straks so Frans. Niet geleerd.

    sSHIIIIT SO DUITS NEEEEEEE


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Gvd dom mens, als je een bezoek aan mijn kamer brengt zeg er dan ook gelijk bij dat je een parfum fles heb omgegooit.
    Nu kom ik er een dag later achter en stinkt mijn hele kamer er naar (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lekker een stagedag van 8.30 tot 21.00. Damn.

    Wanneer een groot bedrijf als hotmail down is. Vast om het probleem dat mails niet ontvangen worden.

    Dougey schreef:
    Wanneer een groot bedrijf als hotmail down is. Vast om het probleem dat mails niet ontvangen worden.


    Ik heb er ook nog steeds last van
    Het duurt echt eeuwen voor je ze binnen krijgt


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Slapen met een gipsen been ging eigenlijk best prima c: en mijn nieuwe matras is chill.


    Happy Birthday my Potter!

    Koffie is echt zo vies. Mweh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik durf eigenlijk niet naar school. Ik vertrouw mijn maag en darmen niet. Beter ga ik helemaal niet naar school vandaag. Al wil ik mister cute wel graag zien..

    Jezus Christus, mensen die geld hebben om zomaar voor de tweede keer naar Australië te gaan terwijl ik er vanaf mijn 12e om zit te janken.


    Caution first, always.

    Ik wil niet meer leren, maar dit duurt nog vier weken ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat is dat toch met hold the door ? Wat is daar mee?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het lijkt me best nog wel pittig lastig als zowel lactose intolerant als vegetarisch bent, pfoeh. Dan mag je echt bijna niets meer eten D:


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Het lijkt me best nog wel pittig lastig als zowel lactose intolerant als vegetarisch bent, pfoeh. Dan mag je echt bijna niets meer eten D:


    Lactose intolerantie is geen keuze, vegetarisme wel. Dus eigenlijk zouden die mensen na moeten denken over hun gezondheid en stoppen met vegetarisch zijn, denk ik dan he.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 10:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Lactose intolerantie is geen keuze, vegetarisme wel. Dus eigenlijk zouden die mensen na moeten denken over hun gezondheid en stoppen met vegetarisch zijn, denk ik dan he.


    Ja, dat is zo. Maar alsnog D:
    Een vriendin van mij heeft een tijd met glutenintolerantie en lactoseintolerantie geleefd. Gluten is ze aardig overheen, maar lactose niet. Pfoeh, lastig hoor D:


    26 - 02 - '16