• Wie mij goed kent, weet dat ik een enorme Disneyfan ben en dat ik daarbij vooral een zwak heb voor Peter Pan. Een personage waar je trouwens niet echt vaak merchandise van vindt. Toen ik dan ook de kans zag om de Peter Pan pop uit de Disney Fairytale Designer Collection te kopen, greep ik die meteen. Bijna had ik er spijt van, want het leek erop dat de vrouw bij wie ik het gekocht had er gewoon met het geld mee vandoor zou gaan. Na bijna een maand achter haar aan zitten, is vandaag uiteindelijk het pakket toch toegekomen!!! ;D
    Ik ben zo blij!! Nu kan ik eindelijk wat meer Peter Pan spullen aan mijn verzameling toevoegen.



    Wat kan jullie dagen helemaal goed maken? ;3

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 11:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha, nog een Peter Pan fan! Al haat ik, als iemand die het boek heeft gelezen, de Disney versie, ze hebben hem op zo'n manier "childproof" gemaakt dat ik hem niet leuk vind. De paar zinnen waarin zijn gemene aard naar voren komt hadden ze er toch niet in kunnen zetten ;-; Daarom vind ik die van Once Upon a Time leuker, want die lijkt meer op hoe ik hem zag na het boek te hebben gelezen
    Ik ben altijd erg blij als ik hoor dat mensen mijn verhalen goed vinden. Of als ik een vriendin uit Wijchen bij me over de vloer krijg ^^


    obsessive rage

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Aaah vet leuk!

    Het goed maken van mijn dagen gebeurt meestal wanneer training goed gaat, en voornamelijk wanneer ik een PR loop ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Yes, meer Peter fans!
    En dat beeldje is ontzettend gaaf! Ik ben zwaar, zwaar, zwaar jaloers.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dankje iedereen! ;3

    @Bloodborne: Nice! Altijd leuk om andere Pan fans te ontmoeten!!! Ik vind het jammer voor jou dat je jaloers bent, haha, maar ben er nog steeds superblij mee xp


    “To live will be an awfully big adventure.”