• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bonafide schreef:
    ik denk dat ik liever naar de bioscoop ga voor de popcorn dan voor de film


    Dit maar dan met nachos.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GiIderoy schreef:
    I feel sad...


    What's up? :C

    OTOFT: Oke, geen goed idee om mn ouders te vertellen van mn date. Oeps. Had ik kunnen verwachten though. :'D AHAHAHA


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil naar huis.

    Zonet bijna mijn eigen vinger gebroken, good job Megs.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    What's up? :C

    OTOFT: Oke, geen goed idee om mn ouders te vertellen van mn date. Oeps. Had ik kunnen verwachten though. :'D AHAHAHA


    I don't feel wanted


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb echt zin om morgen voetbal te kijken c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh god, ik ga ontploffen. Too much food.


    What would Emma do?

    Ik heb echt zin in het uit eten met de horeca-opleiding en de BBQ binnenkort op school, wederom voor horeca-opleiding. We gaan zoveel vreten de laatste weken, lol!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ZET DE AFZUIGKAP AAN ALS JE EEN EITJE GAAT BAKKEN GOD. Het stinkt zo naar ei nu.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel de nood om informatie te delen: ik heb een vlek in de vorm van een hartje in mijn oog


    What would Emma do?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Welke vogel legt die misvormde eieren nu? :') Questions...


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Welke vogel legt die misvormde eieren nu? :') Questions...

    Foto?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GiIderoy schreef:
    (...)

    I don't feel wanted


    Nahw, what happened? :c
    Ofcourse you're wanted! You're amazing! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Foto?


    Haha, het is een kanarie, maar ik weet gewoon niet de welke. ;D Mijn opa heeft een voliere en het is heel moeilijk om te zien wie welk ei legt, zeker omdat de vogel die ze gelegd heeft ze zomaar in het eten legde... Vaag beest.

    Even ter verduidelijking:
    Misvormd ei


    Normaal ei



    Het probleem is ook dat deze vogel geen broedplaats heeft, dus nu moet ik ze maar ergens onder gaan leggen... Ik weet niet eens of ze wel vruchtbaar zijn. Ze lijken misvormd te zijn bij het naar buiten komen, dus ik denk dat het eentje van vorig jaar is die ze gelegd heeft, die eigenlijk nog iets te klein is. Of misschien wel een zieke vogel.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    What would Emma do?