• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dit gaat een lange dag worden als ik nu al zo veel buikpijn heb.

    Zin in aikido, ja en nee, want ja het is een leuke sport maar wie heeft in vredesnaam bedacht dat het een goed idee is om met zulke gemengde groepen te trainen? Want als beginneling kan ik die zwarte banden echt niet bijhouden en dan voel ik me weer stom en meh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Op naar Libelledag. Tijd om alle huisvrouwen met kortpittige kapsels te gaan spotten en gratis shit mee te stelen want ja daar doen we het voor toch. En iets met Jan Smit, oh fun

    Oh man, ik heb toch echt wel honger vandaag. Maar ik ben er nog lang niet...Nog 3 dagen te gaan of zo.


    Your make-up is terrible

    Wanneer je dromen beter zijn dan de realiteit en je weer wilt slapen omdat de realiteit kut is..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nog geen twee uur geslapen hebben en niet verder kunnen slapen omdat de zon het heet maakt in je kamer #fun ):


    because i knew you, i have been changed for good

    Waarom is mezelf aankleden zo moeilijk? Ik weet nooit wat ik aan moet. Mijn kast loopt over van de kleding, lol.


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Waarom is mezelf aankleden zo moeilijk? Ik weet nooit wat ik aan moet. Mijn kast loopt over van de kleding, lol.


    black and red


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    (...)

    black and red


    Are you serious? :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Verveeeeling op de markt xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil een archief, voor pb's die ik wil bijhouden. (cat)


    What would Emma do?

    Al een uur bezig met mijn haren invlechten maar het wilt maar niet lukken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat ben ik toch een fantastische dochter. Nu nog een fantastische al-het-andere.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wilet ke whatsappeeeennn. Ik verveel me dood en jij bent leuk. :c (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, dus de cipiers staken waardoor de lokale politie de bewaking van de gevangenissen moet overnemen, waardoor die niet genoeg man meer hebben, waardoor de federale politie moet helpen met bewaken, die boos zijn op de cipiers omdat ze elk akkoord verwerpen, die daarom ook staken. Of zie ik het verkeerd? Ik ben niet meer mee, maar yeuy! Dit kan ook enkel in België gebeuren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried