• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Speeltopic nummer 3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 21:18 ]


    chaos makes the muse

    Ik denk dat het vooral door die opdrachten kwam omdat je dan heel afhankelijk bent van wie er online is. Maar daar zijn we nu al bijna klaar mee, het is zo goed opgelost denk ik (:


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Dat was het denk ik ook, hierna zit je wel in groepen maar omdat die groter zijn is dat denk niet zo'n probleem.


    chaos makes the muse

    Sorry dat het zolang duurde maar ik ben terug!!! En ik en Julia zitten nog steeds in de boom omdat ze niet reageert. Seffens schrijf ik wel iets van in de grote zaal ofzo.

    Heb al wat geschreven

    Haha dat is gemakkelijk! (moet Anna nu een vraag stellen of mag iemand anders dat ook doen?)

    Het gaat niet echt in volgorde dus iemand anders mag, zolang ik maar niet direct weer gevraagd wordt


    chaos makes the muse

    Moehahaha ik ga een vraag stellen aan... Clementine Albert!!!

    Haha *huiver*


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Ahh :c
    Misschien komt Sheen straks nog. Gisteren kwam ze ook pas wat later online dacht ik.


    Stalker O_O
    Er wordt stiekem over mij gepraat!!
    Nee, nee, grapje XD

    Sorry, ja, mijn opmaak doet irritant :c
    Ik zal een stukje posten.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Haha x'D
    Wel vervelend van je opmaak tho, wat doet ie verkeerd dan?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    IJsvogel schreef:
    Haha x'D
    Wel vervelend van je opmaak tho, wat doet ie verkeerd dan?
    PC-crash ofzo?

    Ben morgen ochtend niet Online. Ga naar een voetbalwedstrijd van mijn neefje van 6 kijken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 20:08 ]

    Ik kan dit weekend amper typen, ik ben namelijk op een festival ^^


    tya

    Poshlost schreef:
    Ik kan dit weekend amper typen, ik ben namelijk op een festival ^^


    Veel plezier!


    chaos makes the muse

    IJsvogel schreef:
    Haha x'D
    Wel vervelend van je opmaak tho, wat doet ie verkeerd dan?


    Nee, het had niks te maken met m'n computer. Mijn tekst was gewoon te kort om het plaatje rechts te krijgen.
    Zoiets:
    Woord
    Woord
    Woord
    Woord


    Nu heb ik zegmaar een soort lelijke blauwe streep gezet zodat het plaatje meer naar rechts gaat XD
    Ik vind het trouwens heel grappig dat mensen op Q me met 'Sheen' aanspreken, dat is best raar om te lezen :3 maar blijf het maar doen hoor!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 20:50 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?