• Hallo mensen! Ik zoek alweer een cover voor mijn nieuwe verhaal "Spinrag" ^^

    Dit is een korte samenvatting:

    Wanneer de rijke maar eenzame Wendy Hale na een vakantie met haar broers en zussen thuis komt wacht hun daar een nare verrassing.
    Alles is verbrand rondom hun huis, enkele buitenwijken staan overeind maar de meeste mensen zijn verdwenen.
    Alsof ze er nooit zijn geweest.
    Het enige wat in hun verder verbrande huis nog heel is is een zwarte spiegel die hun ouders een paar maanden voor hun vakantie gekocht hadden.
    Maar hun ouders, nog de verkopers zijn spoorloos verdwenen.

    De enkele overlevenden beweren dat het spookt in Londen, en als Wendy de niet onaantrekkelijke maar ook nogal vreemde Peter Lewis ontmoet ontdekt ze dat daar waarschijnlijk meer van waar is dan ze had verwacht.
    Zullen de Hales ontdekken wat er gebeurd is, en waar iedereen is? Of zullen ze zichzelf verliezen in een web vol raadsels, als een vlieg in spinrag?


    Ik wil de titel (Spinrag) erop, met misschien een plaatje van spinrag. Ik zat te denken aan deze, maar een ander plaatje mag ook.
    Mijn faceclaim voor Wendy is Birdy, haar zou ik er ook graag op willen.
    De sfeer mag wel duister zijn, maar niet te, het is dan misschien horror, het is geen bloed dat in het rond spat en de sfeer van het verhaal zelf is ook niet echt eng.
    De faceclaim voor Peter is Robbie Kay, en dan met name als hij Peter Pan speelt.
    Het zou leuk zijn als je er een spiegel of gebroken glas in wist te verwerken, maar dit is niet verplicht ^^

    Ik kan er geen beloning voor geven maar wel een vermelding dat jij het hebt gemaakt, en natuurlijk eeuwige dankbaarheid (;

    Het is trouwens gebaseerd op zowel Peter Pan als het sprookje "the Snow Queen", misschien kan je daar nog wat mee.


    obsessive rage

    Ik ga morgen voor je aan de slag (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb even een poging gedaan (;

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 14:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    Ik heb even een poging gedaan (;



    Die is leuk! ^^


    obsessive rage

    Sorry, het is niet geworden wat ik wou, maarja.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Sorry, het is niet geworden wat ik wou, maarja.



    Oeh deze is ook echt heel gaaf!


    obsessive rage


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:



    Oh wauw die is mooi!


    obsessive rage