• HIEP, HIEP, HOERA
    De vlaggetjes hangen al buiten, want Romi (Atrox) is jarig!!! (hoera) Omdat taart altijd wordt uitgedeeld, waarom niet eens een keertje iets gezonds? (nerd) Daarom deze leuke fruithapjes! Zijn ze niet om op te eten? :9~ Ja, daar zijn ze voor bedoeld.

    En omdat ze van Disney houdt, speciale Mickey Mouse fruithapjes! ;D Neem allemaal eentje! Sorry, ik kon het niet laten.. Heb er al een hap uit genomen.

    Romi is een van de liefste Quizletters die ik heb leren kennen. Een vrolijke meid met een gouden hart met wie je superveel kan praten en lachen. :3 Als we met elkaar praten, is het precies alsof we bezig zijn aan een hoofdstuk. Je blijft maar doortypen. Ze heeft altijd veel inspiratie wat zorgt voor leuke quizzen. Als je graag wil weten wat voor monster er onder je bed schuilt, moet je vooral deze quiz van haar doen. ;P Daarnaast brengt haar inspiratie haar tot het schrijven van een spannende verhaal. Je moet zeker een kijkje nemen bij Verblind door liefde || SOTY!
    Slingers, confetti en zelfs vuurwerk zullen er ook niet aan ontbreken, want daar zorgt Morph voor! En we hoeven zelf niet de troep op te poetsen. (bloos)

    Lieve Romi, ik wens je een hele leuke verjaardag toe! Geniet van je eerste dag als 17-jarige! (flower)
    Je bent de beste!


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! :D Hopelijk heb je een leuke dag.


    She's imperfect but she tries