• Mijn idee is om een RPG te starten die gebaseerd is op 'the Doom of Valyria'; een gebeurtenis in Game of Thrones/A Song of Ice and Fire. Echter denk ik dat je de boeken of serie niet hoeft te kennen om hieraan mee te doen, omdat er geen spoilers in zitten. Dit speelt zich namelijk ver voor de show af.

    De RPG start in Valyria, de hoofdstad van de Vrijplaats Valyria. Het wordt geregeerd door de Drakenheren, maar er wordt constant om macht gestreden tussen veertig families. Uit de serie kennen wij alleen de Targaryen familie uit deze tijd, die ook meedoet in deze RPG, maar wel met andere personages (obviously).
    Valyria is rijk en welvarend. Ze hebben wijn, draken, het beste staal ter wereld en duizenden slaven die al het werk verrichten. Het leven is goed en geweldig, totdat de Doem van Valyria alles verwoest. Maar, niet iedereen sterft. Een aantal rijken en een aantal slaven blijven leven, maar Valyria is onleefbaar geworden. De groep overlevenden moet op zoek naar een ander thuis, maar Essos (het continent waar Valyria ligt) raakt in oorlog. En dan is er nog een probleem - de rijken en slaven zijn opeens gelijkwaardig, maar gaat dat wel goed? Nemen de slaven wraak op hun vorige eigenaren of vinden ze samen een nieuw thuis?

    Long story short - je speelt eigenaar of je speelt slaaf. Het begint een tijdje voor de Doem, zodat er tijd is om relaties tot stand te brengen.

    Dit is in het kort een beetje mijn idee. Slordig, zonder lay-out, niet ideaal uitgewerkt, I know. Mocht je mee willen doen én me helpen met uitwerken dan ben ik je zeer dankbaar.

    (nerd)

    Leuk of niet leuk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dit klinkt echt geweldig. c: Ik zou zeker meedoen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Yassss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    klinkt leuk! Ik ken de serie wel heb 2 afleveringen met mijn vader mee gekeken en het is echt een leuke serie (mag hem niet zien van mijn moeder. *huil*)
    Het lijk me daarom heel leuk om hieraan mee te doen.

    Yeeey, animo! (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het lijkt me echt heel erg geweldig! Ik heb het de komende maand alleen erg druk, dus ik kijk nog of ik meedoe.


    She was always looking for more..

    Nog meer? :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Even een vraagje wat een spoiler kan zijn (heb zelf het allernieuwste seizoen nog niet gezien dus daar komt de spoiler niet uit en spoil me daar ook niet over aub, haha)

    Is het daar waar Mormont en Tyrion door aan het varen waren en toen mensen met greyscale tevoorschijn sprongen?

    Lijkt me verder wel interessant. ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zou meedoen! Luv game of thrones. ;3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''