• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    stop met de chocolade sarah


    i put the fun in funeral

    oooh lord oh lord
    ik werk bij de etos en ik herinner me net dat mijn baas me gister NADRUKKELIJK heeft verteld niet de kortingsbordjes voor de insectenmiddelen op te hangen omdat er door een typfout 'incest' in plaats van 'insect' staat
    but i forgot
    obviously
    dus nu hangt de winkel vol met 'alle anti-incest 25% korting!'


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    oooh lord oh lord
    ik werk bij de etos en ik herinner me net dat mijn baas me gister NADRUKKELIJK heeft verteld niet de kortingsbordjes voor de insectenmiddelen op te hangen omdat er door een typfout 'incest' in plaats van 'insect' staat
    but i forgot
    obviously
    dus nu hangt de winkel vol met 'alle anti-incest 25% korting!'


    :W


    26 - 02 - '16

    *fluistert in zichzelf* Ooit heb ik een schildpaddenkinderboerderij.


    What would Emma do?

    Bonafide schreef:
    oooh lord oh lord
    ik werk bij de etos en ik herinner me net dat mijn baas me gister NADRUKKELIJK heeft verteld niet de kortingsbordjes voor de insectenmiddelen op te hangen omdat er door een typfout 'incest' in plaats van 'insect' staat
    but i forgot
    obviously
    dus nu hangt de winkel vol met 'alle anti-incest 25% korting!'

    HAHAHAHAHA dit is het mooiste dat ik de hele dag heb gelezen dankje sarah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bonafide schreef:
    oooh lord oh lord
    ik werk bij de etos en ik herinner me net dat mijn baas me gister NADRUKKELIJK heeft verteld niet de kortingsbordjes voor de insectenmiddelen op te hangen omdat er door een typfout 'incest' in plaats van 'insect' staat
    but i forgot
    obviously
    dus nu hangt de winkel vol met 'alle anti-incest 25% korting!'


    Hahaha, de avonturen van Q'ers zijn altijd de beste. :W


    What would Emma do?

    Sigh
    Leuk om samen te gamen en jou alleen maar horen vloeken omdat het tegenzit. Verwacht je echt dat je nog net zo goed bent als toen je met de kerst stopte?

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 20:08 ]

    Dustbin bates: Save me
    Also Dustin Bates in the same fucking song: you can't save me


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Maar wat voor docent ben je als je letterlijk de een na laatste les voor het SE vergEET DAT JE MOET LESGEVEN EN HET UUR SKIPT. Ik heb een hoop mensen zien spijbelen in mijn leven, maar een docent die gewoon denkt 'oké ciao ik ga in het zonnetje zitten' is ook voor het eerst


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Honden die meteen aanslaan als je in de buurt van de voordeur van hun huis komt.

    Dus ik ben niet tolerant als ik niet graag over seks tussen twee vrouwen schrijf? Nou, bedankt. (no_chears)

    Hey, 10000'ste post gemist. Jammer.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 20:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja leuk al mijn vrienden zijn weg en mijn andere vrienden gooien inside jokes over een groepsapp waarbij iedereen snapt wat er gebeurt behalve ik

    way to go guys want ik voelde me al niet buitengesloten en eenzaam hahahaHA leuk lachen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik nog één paniekaanval krijg, stop ik er echt mee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil er niets over horen, bedankt.

    Dougey schreef:
    Honden die meteen aanslaan als je in de buurt van de voordeur van hun huis komt.

    Hahaha, dit is dus de hond van mijn ouders en het is vreselijk. Postbode = woedeaanval. Ze krijgen het hem niet afgeleerd. Maar I agree, het is verschrikkelijk.

    »»»

    Ik proef toch echt verschil tussen gewone Kit Kat en Kit Kat Break & Share (don't tell me what to do!) Milk Chocolate. Ben ik dan echt de enige. . .


    I'm your little ray of pitch black.