• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als hij nu nee zegt, ben ik screwed. Kan ik er wat aan doen dat mijn laptop ineens begint te flippen NET VOOR IK ALLES AF HEB.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hahaha de migratiemail opnieuw tegenkomen. . .


    I'm your little ray of pitch black.

    Vandaag was wel een goede dag.


    Your make-up is terrible



    Good fucking lord.


    kindness is never a burden.

    To cosplay or not to cosplay, that's the question..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Botanic schreef:
    To cosplay or not to cosplay, that's the question..


    Always cosplay.


    kindness is never a burden.

    Deze NCIS aflevering... O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, fuck. :W Ik heb net een jaarvoorraad aan de pil bij gekocht, omdat ik dacht dat alles op was. Ik heb net nog een jaarvoorraad gevonden. :') Oeps...


    What would Emma do?



    I hate this but also love this because it's so accurate (vooral de negative dingen :'D)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Civil schreef:
    (...)

    Always cosplay.


    True


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    God is freaking gay. Anyone who disagrees can literally fight me.


    kindness is never a burden.

    Slaappil begint ineens goed te werken en ik moet het nu nog een uur volhouden..

    Ik hoop dat deze enkelbandage tegen m'n blessure (of wat het ook is) helpt, anders heb ik een probleem morgen met werken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    Ja leuk al mijn vrienden zijn weg en mijn andere vrienden gooien inside jokes over een groepsapp waarbij iedereen snapt wat er gebeurt behalve ik

    way to go guys want ik voelde me al niet buitengesloten en eenzaam hahahaHA leuk lachen


    Ik voel dat. Een hoop knuffels, jip

    -

    Hij is al half kaal en nu maakt hij ook nog om de zoveel tijd vreemde geluiden en verder lijkt hij helemaal happy en hongerig en huppelig zoals altijd, maar ik maak me wel een beetje zorgen om dat kleine ding. Niet doodgaan, graag. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Civil schreef:
    God is freaking gay. Anyone who disagrees can literally fight me.


    Ik kan me hier wel in vinden. Eindelijk weten we waarom hij voortdurend regenbogen in de lucht hangt. Het is een teken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan