• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    im so fucking tired, but skypeeeee


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wakker worden met audioberichten van half twee 's nachts van mijn oude mentor die samen met een paar leerlingen een tijdelijke mannentattoo neemt jfc ik haat de eindreis hAD ME MEEGENOMEN

    Maar nee hoor in plaats daarvan mag ik vanochtend mijn eigen eindreis maken naar de huisartsenpost. Yay.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ben er heel erg zeker van dat hooikoorts me momenteel probeert om te brengen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    6 wachtende voor mij maakt me echt niet rustiger hoor! :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er zo'n hekel aan dat iedereen hier in de buurt altijd aan het verbouwen is. Geef me mijn ochtend rust +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo moe en heb totaal geen zin in school..

    Dougey schreef:
    Ik ben zo moe en heb totaal geen zin in school..


    Eigen schuld tho. Had ik maar moeten gaan slapen ipv lezen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn keel doet zo'n pijn.. Ik praat echt als een man vandaag, I am so sorry for the people in Discord chat - or I'll keep my mouth shut today. Yeah, I'll do that.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uhm wtf belastingdienst uit Enschede. Ik heb geen betalingsregeling dus als ik zeg dat jullie het verkeerde nummer hebben en ik dat niet ben, geloof mij dan ook. Ik ben een negentienjarige werkloze student. Waarvoor zou ik een betalingsregeling moeten hebben?


    Happy Birthday my Potter!

    Wow. I survived.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke maar waarom ben ik nu mijn telefoon kwijt? Net lag die nog aan de lader?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke, ik blijf thuis. Fucking darm. Ik zit al een hele week thuis met darmproblemen, misschien moet ik eens naar het ziekenhuis om te laten checken of alles nog goed is. Maar heb daar geen tijd voor met school.

    Wauw, de mensen die 2 huizen verderop wonen hebben nu 18 honden. Waarom mag zo iets in een rijtjeshuis? Ze zorgen voor mega veel geluids en uitwerpsel overlast. De hele brandgang stinkt achter hun tuin.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 9:46 ]

    Ik.Krijg.Nog.Steeds.Geen.Lucht.

    En mijn super knappe collega is er vandaag niet :c Damn it!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Pff gaat weer lekker hier in huis. :/


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •