• Ik verveel mezelf dus bij deze mijn nieuwe lijstje: Dingen die ik mis van het vroegere Quizlet.

    Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik herken heel veel dingen van je lijstje. Met name de onzintopics die over van alles en nog wat gingen. (:


    26 - 02 - '16

    Waar is het kopje meer gezellige mensen? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaaa en paar zijn zo herkenbaar! Vooral van die rpg's, dat vind ik jammer nu. Mag het nog graag doen en ik pas me ook wel aan, maar jémig wat een lijsten moet je invullen en wat een opmaak. Terwijl je er de hele rpg lang niet meer naar omkijkt. Veel mensen doen ook nog een complete layout bij hun posts in het speeltopic. Heb vroeger ook wel tientallen topics volgeschreven met 1 rpg, hoop dat dat toch weer terug komt.
    En de online vriendenlijst en onzinnige topics.

    Moet wel zeggen dat ik Q nu juist ietsjes hechter vind. Vond vroeger juist dat je meer 'groepen' had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mooi lijstje, Sarita. Het nut wat een topic moest hebben was toen inderdaad veel minder groot dan nu.

    Haha, leuk lijstje! Met sommige dingen ben ik het ook wel eens, ja. Ik mis MSN in zijn geheel gewoon zo erg ;c De Q-chat op fb was ook wel leuk.


    Your make-up is terrible

    Interessant lijstje! Ik zat nooit in een van die chats en ik heb oprecht het gevoel dat ik nu stukken meer mensen ken dan vroeger, haha, dus een deel van die dingen zijn niet echt op mij van toepassing, maar ik snap je wel. :'D

    Nummer zeven voel ik zelf nog steeds erg hard. De online crewlijst, ook. Die twee gesneuvelde functies en het feit dat de templates zo enorm beperkt zijn tegenover vroeger, dat zijn toch wel dingen die ik erg jammer vind aan Q's huidig lay-out, zelfs al vind ik het wel beter bij de tijden passen dan de vorige. Wat overigens niet betekent dat ik de nostalgie daarnaar niet begrijp. Ik kwam laatst een Engelstalige site tegen die precies die oude Q lay-out gebruikte, en dat was echt even een schok. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RichardSHarmon schreef:
    Waar is het kopje meer gezellige mensen? :')

    Wanneer je dit zegt doe jij er ook niet echt aan mee. :')


    De online vriendenlijst.

    JAP I MISS THIS.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    JAP I MISS THIS.


    Sarcasme bestaat ook nog. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Sarcasme bestaat ook nog. (cat)

    Lol, dat zal. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Tru. Vooral de lay-out, RPG's en kudo strijd mis ik. En dat het nog echt een big deal was om in de top 5 te komen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vermaak me altijd met jouw lijstjes :')
    Geinig spul haha.
    Dat over die chat kan trouwens nog wel goedgemaakt worden tho
    alternatief enzow: https://discord.gg/012hkgmvEOJTTTVMR


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    FlRE schreef:
    Ik vermaak me altijd met jouw lijstjes :')
    Geinig spul haha.
    Dat over die chat kan trouwens nog wel goedgemaakt worden tho
    alternatief enzow: https://discord.gg/012hkgmvEOJTTTVMR


    Haha Thanks!
    En dit is echt geweldig, nogmaals thanks!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sommige dingen mis ik er wel van. Het feit dat het altijd druk was, bijvoorbeeld.
    Dat over de RPG's vind ik niet. Ik vind lay-outs maken namelijk erg leuk, maar ieder zijn ding.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vooral die RPG's inderdaad.

    Maar ik vind mijn blauwe kleurtje eigenlijk wel mooi hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heel herkenbaar lijstje!
    Vooral de RPG's en het aanmaken van topics!


    The thing you do mean something to people -Ncis