• Hallo, ik heb duss een cover nodig :p
    Eigenlijk wil ik het het liefst volledig aan overlaten, maar ik zal toch wat informatie achterlaten (waar jullie je niet perse aan hoeven te houden)

    Tekst: in het midden en groot: From hero to zero | eronder en klein: Door Sofie | eventueel mag je ergens je eigen naam schrijven (niet te groot natuurlijk)
    Uiterlijk van de cover:ik zou het leuk vinden moest er een superheld (vrouwelijk) en een oude dame opstaan, bij de oude dame zitten ook een paar kleine kinderen, ook zou ik graag hebben dat er een jongeman bij staat.
    Extra: als je nog iets wil weten moet je het maar hier beneden zetten, ik zou,de cover graag verticaal hebben, en eventueel zou ik een bijpassende banner ook leuk vinden
    Eventueel mag je ook een cover maken :)

    Info over het verhaal:

    Het gaat over een oude vrouw die haar verhaal verteld aan haar kleinkinderen. Haar verhaal is dat ze een superheld was, maar alles liet liggen voor haar grote liefde


    You are my piece of paradise.

    hey! Ik kan natuurlijk altijd iets proberen! Heb je nog een voorkeur voor bijvoorbeeld de leeftijd of de haarkleur van de mensen?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    hey! Ik kan natuurlijk altijd iets proberen! Heb je nog een voorkeur voor bijvoorbeeld de leeftijd of de haarkleur van de mensen?


    Dankje!
    Ik zou de superheld graag rond de 16-20 hebben en de oude mevrouw rond de 70-100. Blond lijkt me overigens een geschokte haarkleur :)


    You are my piece of paradise.




    Happy Birthday my Potter!

    ik was t helemaal vergeten, ik ga morgen/overmorgen aan de slag!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    maakt het iets uit of hij verticaal of horizontaal is?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Ik kan het ook nog met een andere tekst doen, maar wat denk je?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    oeps, hij is een beetje klein... momentje


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik wil ook wel iets voor je proberen. (: Moet ik alleen wel even kijken of ik tijd heb de komende dagen xD


    Credendo Vides