• Mij leek het leuk om de oude tinychat tijden te herleven.
    Klik hier voor de stam tiny


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kom mensen, join us


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whos up?


    Your make-up is terrible

    ik heb een kwartier hahah


    Miep

    Iemand die wel zin heeft? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm here. ;3


    Your make-up is terrible

    Yaay! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag ik even zeggen dat ik er respect voor heb dat jullie je gezicht durven laten zien. I mean, de tijden waarom mensen van Q op tinychat zitten zijn voor mij de momenten waarop ik als kluizenaar op mijn kamer zit met een ugly face van hier tot Tokyo :')
    Ik vind het wel een leuk idee tho.
    Tot zover deze brute inbraak. *Lieke is out*

    Villainess schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik er respect voor heb dat jullie je gezicht durven laten zien. I mean, de tijden waarom mensen van Q op tinychat zitten zijn voor mij de momenten waarop ik als kluizenaar op mijn kamer zit met een ugly face van hier tot Tokyo :')
    Ik vind het wel een leuk idee tho.
    Tot zover deze brute inbraak. *Lieke is out*

    Ach, als je een prutcamera hebt zoals ik, zie je al die oneffenheden toch niet x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    (...)
    Ach, als je een prutcamera hebt zoals ik, zie je al die oneffenheden toch niet x'D


    Ook oneffenheden zo groot als mijn gezicht?
    Dat is een goed voordeel bij een nadeel, helaas is mijn camera zelfs best scherp bij schemerlicht :') Zijn er eigenlijk veel mensen tho? Ik zie maar af en toe reacties hier maar ik heb het gevoel dat hij bijna iedere avond gebruikt word?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 21:03 ]

    Villainess schreef:
    (...)

    Ook oneffenheden zo groot als mijn gezicht?
    Dat is een goed voordeel bij een nadeel, helaas is mijn camera zelfs best scherp bij schemerlicht :') Zijn er eigenlijk veel mensen tho? Ik zie maar af en toe reacties hier maar ik heb het gevoel dat hij bijna iedere avond gebruikt word?

    Dunno. De eerste of tweede avond waren er ineens acht mensen ofzo, maar daar zaten veel rukkers bij. En een vage gast uit India.


    Deep inside, I've never felt alive

    Cynic schreef:
    (...)
    Dunno. De eerste of tweede avond waren er ineens acht mensen ofzo, maar daar zaten veel rukkers bij. En een vage gast uit India.


    Ik kreeg al zoiets mee. Volgens mij is de helft van Tinychat creepy mannetjes of met hormonen opgepompte pubertjes.

    Er zijn vaak maar een stuk of drie mensen aanwezig, haha. Meestal ben ik een loner.


    Your make-up is terrible