• Toen ik laatst met vrienden in de trein zat, kwam een van hen met iets wat ik nog steeds veel te grappig vind. Voor dit 'spelletje' heb je een mobiel met voorspellende tekst (op die manier dat het steeds suggesties voor het volgende woord geeft als je aan het typen bent) nodig. Kies een leuk beginwoord uit en laag vervolgens je mobiel de rest van de tekst voor je 'schrijven' door steeds het eerste woord te nemen dat je mobiel voor je voorspelt. Dan krijg je mooie teksten als deze:

    Goedenavond de week gelukkig wel weer een beetje te kletsen met de vraag naar een vriend of kennis van het weekend in de buurt ook nog een chocoladeletter de week gelukkig wel weer een fijn weekend en tot de conclusie dat ik het wel het geval van een verzonden worden in de trein naar huis te komen en de rest van het station naar de nieuwe Windows Mobile en ik heb geen tijd voor de snelle levering van een nieuwe afspraak te plannen om een afspraak met een aantal van jullie een beetje te kletsen en nog iets te mooi lijkt me wel dat ik het gevoel.


    Je kunt deze teksten natuurlijk als berichtje naar je vrienden sturen en kijken wat voor reactie erop krijgt ^^ maar ik had bedacht dat de misschien ook wel een leuk forumspelletje zou zijn. Dus pak je telefoon en de mobiele versie van Quizlet erbij en laat maar zien wat voor teksten jouw telefoon voor je maakt! ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Rode Lijst van spelers die niet meer zo goed mogelijk is om een gezeik.


    obsessive rage

    Blij met mijn verjaardag grotendeels in het weekend van mijn ouders(,) zijn ook nog niet gezien de 16e Dan ook nog wel even bezig te houden met een frituurpan verschonen :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Godallemachtig wat een hoger dan verwachte nettowinst geboekt, dat vind het ook mooi weer beter ben er niet echt om een pauze in mijn scriptie is ook nog niet eens of het is ook al weer te zijn er nog steeds geen probleem. Ik ben net thuis en het is wel stom van me een beetje met een jongen van het eindresultaat is dat je er zo al die dingen die ik het niet zoveel aan de mening over een uur in ieder ander te doen met je verjaardag van mijn oom en tante heeft een pauze van mijn leven is weinig te doen als het goed begrepen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'S avonds vinden vissen bussen vieze hoeden.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 21:08 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de week van de week van de week.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Morgen naar het ziekenhuis en dan met een paar minuten met deksel op het moment van schrijven voor het geval. Ik ben een paar keer op een andere locatie. Het gaat hier niet meer. Het gaat hier niet meer.

    Interessant :')

    Oh my birthday!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    God bless you and your family and friends and family members and friends and family members and friends.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    If the reader is a little bit different from what we are unable to attend, please notify the author of the knight of the road.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sunday night at the end of the year and a half hours of sleep and I have to be a good day to be a good time to get a new one is a great day for me to be a good day to be a good time to get a new one is a good day to be a good day to day and I have to be a good day to be a good time to get a new one is a good day.


    take me back to the basics and the simple life

    Afrika Zuid Korea de week van te maken als ik een beetje een officieel standpunt en ik ben ook niet meer dan een jaar lang gratis de week gelukkig alleen de eerste keer een andere manier niet zo goed hoe dat allemaal zit er in het weekend van vrijdag tot en ik heb uiteindelijk toch nog een beetje dik / half zes en dan nog een beetje dik / gevoelig voor de rest van Nederland en de andere gedichten in een keer een andere dag kan niet worden beschouwd wordt de nieuwe generatie die ik niet zo druk met het verzoek tot verlenging van het weekend in het weekend van vrijdag tot en met vriendelijke groet Leo Bedankt en kom uit de lucht in een ander bedrijf via een link naar deze vacature voor het concert?

    Lieve lieve lieve mensen met wie je maar even weten wat er allemaal te zien en horen dat het qua spanning op het moment dat de overheid de trein naar huis te komen en de rest van het station naar de nieuwe generatie van de dag dat ik de volgende keer dat je een superleuke taal en letterkunde van het weekend in de buurt ook nog een mail naar u toegestuurd en ik heb geen tijd voor de snelle reactie op dit bericht op deze pagina staat voor een semester van het jaar dat je de uitslag hebt om je eigen telefoon ook weer niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wat is a great way to go back and forth to the gym and then the other day
    --dit slaat op niets.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    I have a good idea. The list is a good idea. The comments are also a great idea. I'm sure you have a good idea. I'll have a look at the shiny swords and the rest of your order. If you have any concerns about the new version of this product, please contact the seller directly by his own personal email address to be able to get some more of the best deals on the phone number. eBay takes no responsibility for any loss, misuse of his own, but at the end, the knights, but at the moment you have a good deal of the most important things in life. For example, the first two bedroom furniture and accessories for more than one person in double check the address bar. I am not a good deal of weeks ago by using the same way as you can be used far more likely that you are not logged into your cart.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I am a very good at constant restricting lol I don't know if you are looking for a while back and forth between the two of the seasons te kijken of ik er geld voor de rest van de dag niks meer van vroeger en nu is het meer een leeg gevoel dat ik het ook wil ik graag een afspraak maken met de trein naar hoorn gaat het met je eens dat het een verschil van mening dat de laatste wordt het een beetje een idee


    Your make-up is terrible

    De nieuwe website voor meer informatie over contact met ons op facebook en Twitter facebook zodat je een connectie kunt maken met de naam van de pers en veiligheidsmensen


    Mijn username is een kopje, geen plaat