• Toen ik laatst met vrienden in de trein zat, kwam een van hen met iets wat ik nog steeds veel te grappig vind. Voor dit 'spelletje' heb je een mobiel met voorspellende tekst (op die manier dat het steeds suggesties voor het volgende woord geeft als je aan het typen bent) nodig. Kies een leuk beginwoord uit en laag vervolgens je mobiel de rest van de tekst voor je 'schrijven' door steeds het eerste woord te nemen dat je mobiel voor je voorspelt. Dan krijg je mooie teksten als deze:

    Goedenavond de week gelukkig wel weer een beetje te kletsen met de vraag naar een vriend of kennis van het weekend in de buurt ook nog een chocoladeletter de week gelukkig wel weer een fijn weekend en tot de conclusie dat ik het wel het geval van een verzonden worden in de trein naar huis te komen en de rest van het station naar de nieuwe Windows Mobile en ik heb geen tijd voor de snelle levering van een nieuwe afspraak te plannen om een afspraak met een aantal van jullie een beetje te kletsen en nog iets te mooi lijkt me wel dat ik het gevoel.


    Je kunt deze teksten natuurlijk als berichtje naar je vrienden sturen en kijken wat voor reactie erop krijgt ^^ maar ik had bedacht dat de misschien ook wel een leuk forumspelletje zou zijn. Dus pak je telefoon en de mobiele versie van Quizlet erbij en laat maar zien wat voor teksten jouw telefoon voor je maakt! ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben in orde. De volgende dag in de buurt van de burgemeester. De twee delen, ik ga het nu met het verzoek tot de mogelijkheden zijn er ook niet echt veel tijd om een afspraak te verzetten tegen het lijf. Ik hoop voor je snelle reactie en de afzender. . De Groot, dat je de hele wereld. Een beetje een rare manier om de hoek van het jaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kathleen kist kris kosten hadden alle we dus furieus sisi jas ski duidelijk kaka issue augustus ski's ski's seksuele aldus iris usus sisi seksuele alarm sisi discussie dus wijs sinds dus akkoord Didier ijs ijs kaka soos skai seizoen ijshal.

    Aha. :')


    -

    O ja dat is een beetje eenzaam op Quizlet schijn te doen is door het opnieuw in te leveren o i love u een keer op jou zitten er nog een cijfer mist van opdracht de rest van de dag bleef Zack een beetje leeg voor zich uit staren Hij is zo gevoelig voor de rest wel erg enthousiast is,


    Wow dat is echt een combinatie van allerlei gesprekken en een story


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    O ja dat is een beetje eenzaam op Quizlet schijn te doen is door het opnieuw in te leveren o i love u een keer op jou zitten er nog een cijfer mist van opdracht de rest van de dag bleef Zack een beetje leeg voor zich uit staren Hij is zo gevoelig voor de rest wel erg enthousiast is,


    Wow dat is echt een combinatie van allerlei gesprekken en een story

    Eens op jou zitten? ^^ xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Een goede dag verder en ik ben nog steeds enorme fan van die username. Anyway ik dacht ik stalk je account maar ff dus hierbij de link naar de zak van de relieken ? - Nee ( Toch niet dat ik weet.:')) 8 . Bevindt het zich op het terrein van Zweinstein? Nee (Heel af en toe wel eens) 9. Is het een object?

    Wat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pinguïns rouwen om een goede burgemeester en de rest van de dag zinkt Antwerpen. Ook is het niet meer in om de vogeltjesdans op te nemen. Want wat is een fout opgetreden in dit geval dus niet alleen. Ik luister naar de Messiaanse speech van Obama en Poetin laat het dan ook maar eens gebeuren.

    Okeyy.... :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik wil nog een keer;


    In het begin van de week van de buren. Ik hoop voor de rest van de middag hadden ze het niet meer in de toekomst. . De twee kunnen goed met de laatste letter van het verhaal bevatten die persoonlijk advies van mijn leven en dood van de burgemeester in de badkamer en keuken en een Gelukkig nieuw wachtwoord aangevraagd. De volgende keer dat ik het niet meer in de gaten houden en de afzender te informeren over de toekomst van de burgemeester van Amsterdam naar de volgende week dinsdag of woensdag de hele dag in de regio van het verhaal bevatten.

    Helemaal mee eens


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is leuk ^^


    Dikke kus van je. De volgende dag in de auto. Het gaat om een reactie van de week van te voren te brengen. Dit kan ik niet goed genoeg om te kijken. Het gaat om een reactie van de week van de week.


    Tja... mijn mobiel is hier niet zo goed in :/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Omdat ik niet meer dan een uur of meisje ben. Maar ik ga nu naar school voor een nieuwe telefoon. De rest is een plaats. Vertrouw op het werk woord in een straal.


    obsessive rage

    Wegens die mens hebben we geen problemen meer met de vraag of jij alles eens mee kon pakken. Anders gaat er íemand die opleiding zoeken die het waarschijnlijk van u en Yoni moet herladen, en dat rietje die heeft dat wel goed geslapen? Onder de familie gesproken ben ik ook niet echt fan wegens datgene. Die mens was jonger dan mijn vader. Ja da weet ik maar ik wil geen probleem.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Eens op jou zitten? ^^ xp


    Geen idee uit welk gesprek dat komt, maar ik weet wel dat ik daar geen verkeerde dingen mee bedoelde :p :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Geen idee uit welk gesprek dat komt, maar ik weet wel dat ik daar geen verkeerde dingen mee bedoelde :p :p

    Hahaha, ok, je krijgt het voordeel van de twijfel xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hallo koelkast iets Guido thuis Joop uitje Haii buis Lalalalala Trulli relatie slok dit wekt niet he ti you

    Ik ben aan het schrijven van een verzonden vanaf mijn HTC heeft een reactie van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart.

    Wauw, volgens mij wilt mijn telefoon me iets duidelijk maken.
    Overigens heb ik helemaal geen HTC.
    Nog een poging met meerdere suggesties.


    Wauw wat ik wil graag een keer een afspraak maken om de hoek van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart van de kaart.

    VAN DE KAART.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 13:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Opera en de rest ook niet echt per week en dan nog een paar dingen genoemd waar we nog even over moeten hebben om te kijken of die van de binnenkant van de week gelukkig alleen op de hoogte blijven slapen in het centrum te kunnen bekijken of u de account van het station af komt? Wat zijn jullie er van uit de lucht te maken van de meest interessante dingen ( : Met mij gaat het prima om het te kunnen maken voor een semester van het jaar een nieuwe versie te gaan met het verzoek van de week gelukkig. De eerste keer dat ik het wel het handigst als je een bericht maakt van de voorspellingen die je mobiel geeft ^ ^ ). Oh, dat hoeft niet hoor, als je het zo allemaal wel prima vindt, heeft het ook niet echt haast of zo :p


    "Take my advice; I don't use it anyway."