• Nou kijk Ik geef vanavond een verjaardags feestje , en ik had er heel veel zin,Maar nu kan mijn beste vriendin niet meer komen,ze zei dat de reden erg was en dat ze het liever voor zichzelf hield,Nou weet ik dus niet waarom ze niet kan komen maar het is iig wel erg,Ik weet dat ik haar moet begrijpen maar ik vind het gwn kut.Ze vond het zelf ook niet leuk enzo , en ze vroeg of ik boos was:$ Nou stiekem ben ik wel een beetje boos Nouja eerder teleurgesteld,Likee ik keek er zo lang naar uit en dan kan mijn beste vriendin niet..Wat moet ik doenn?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik zou het aflassen?
    En naar je vriendin gaan ...


    I found myself in Wonderland.

    Ik zou er met haar een keertje over praten. Een lekker eerlijk, open gesprek. Jullie zijn niet voor niets beste vriendinnen. (;


    Sing the song of the stars for me.

    Je denkt tcoh niet dat je vriendin zin heeft om te feesten als er iets ergs aan de hand is ?
    Je kan zelf gaan , of bij haar blijven.
    Als je gaat vraag dan anders mischien of ze het erg zou vinden dat jij wel gaat ?

    Wel, gwn feesten en ga dan morgen met een stuk taart, als die nog over is, naar je vriendin. En ga daar nog een beetje feesten.

    Je denkt tcoh niet dat je vriendin zin heeft om te feesten als er iets ergs aan de hand is ?
    Je kan zelf gaan , of bij haar blijven.
    Als je gaat vraag dan anders mischien of ze het erg zou vinden dat jij wel gaat ?

    Het is mijn feestje , dus eehmm ,


    Pictures fade away, but memories are forever

    Als ik mijn eigen feestje aflas vind ik het ook weer kut voor mijn andere vriendinnen die er ook naar uitkeken..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Het is mijn feestje , dus eehmm ,

    OH , ...

    Als ik mijn eigen feestje aflas vind ik het ook weer kut voor mijn andere vriendinnen die er ook naar uitkeken..

    Nja, ik denk dat als je het uitstelt en gewoon vertelt wat er aan de hand is ze het ook wel begrijpen hoor.. =/


    Mew <3