• Ik heb nu zonet een uur geleden een site gevonden waar je alles kan kopen en voor heel weinig geld. Zoals echte UGG's die kosten maar 37 euro, jassen voor 30 euro met bond 70 euro, schoenen, horloges etc.. en ik heb ook al naar reacties gekeken en die mensen zijn er wel blij mee. Natuurlijk is het fake, maar ze hebben alles zo goed nagemaakt dat je het niet eens merkt.
    Wat denken jullie dat ze het niet opsturen ofwel? Ik denk van wel, want anders zouden mensen geen reactie's zetten dus ik ben wel nieuwsgierig en ik ben echt al heletijd op die site aan het kijken lol.
    de site

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 20:30 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dan moet je die site erbij zetten zodat mensen zelf kunnen oordelen.


    Your make-up is terrible

    Ja wacht even

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 20:28 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb echt geen verstand van dat soort dingen, maar 11 euro voor een Louis Vuiton bril lijkt me overdreven goedkoop.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Waar u kunt kopen en verkopen bijna alles!

    Wat een rare zin :o. Ik ga nog eens even alles bekijken. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deze site is goed te vertrouwen. Ik bestel af en toe ook wel eens wat op Ioffer.com.

    Als je met Paypal betaalt ben je meestal verzekerd van levering. Als er niet geleverd word kun je meestal beroep doen op Paypal.

    Qua echtheid, tja. Elk waar voor zijn geld. Heel veel komt uit Hongkong of China.

    Je kan het zo bekijken. Er wordt ook door de echte merken heel veel geproduceerd in deze landen. Er zal een werknemer met een product naar een ander fabriekje kunnen gaan om het na te laten maken. Ze nemen echte labels mee vanuit de fabriek waar de echte worden gemaakt om vervolgens deze ergens anders te laten produceren. Misschien zijn het werknemer in de fabrieken die afgekeurder parijen opkopen of meenemen.

    Wat ik al zei, elk waar naar zijn geld.

    Toegevoegd na 37 seconden:

    Kan overigens wel enige tijd duren voordat je het in huis hebt (+- 3 á 4 weken).

    Bron ~ Goeievraag. nl

    Dit zegt iemand van Goeie Vraag over die site. Ik ga nog eens even op andere sites rondneuzen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "Waar u kunt kopen en verkopen bijna alles!"
    Ik ben daar gestopt. Als deftig Nederlands niet lukt, zal verzenden zeker niet lukken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tuala schreef:
    Ik heb echt geen verstand van dat soort dingen, maar 11 euro voor een Louis Vuiton bril lijkt me overdreven goedkoop.

    idd maar als je echt voor zo'n 20 euro All Stars kan halen en deze site is betrouwbaar zou ik zeggen doen .. en anders gewoon zou ik het gewoon laten. Moet je maar wat meer sparen om zulk soort schoenen te halen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Tolstoy schreef:
    "Waar u kunt kopen en verkopen bijna alles!"
    Ik ben daar gestopt. Als deftig Nederlands niet lukt, zal verzenden zeker niet lukken.

    Waar zien jullie dat staan?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    zijn een hoop mooie spullen, maar ik vertrouw het niet echt als versace ringen verkocht worden voor 20 euro en michael kors horloges voor 12.95. Volgens mij zouden de designers er ook niet erg blij mee zijn... Of het is nep spul ofzo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    zijn een hoop mooie spullen, maar ik vertrouw het niet echt als versace ringen verkocht worden voor 20 euro en michael kors horloges voor 12.95. Volgens mij zouden de designers er ook niet erg blij mee zijn... Of het is nep spul ofzo

    Het is ook nep, maar alles is perfect nagemaakt. Zoals Gucci riemen de kenteken staat erop maar het is fake.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hucci schreef:
    (...)
    Het is ook nep, maar alles is perfect nagemaakt. Zoals Gucci riemen de kenteken staat erop maar het is fake.


    Het is verboden volgens de wet om de namen en het merk te gebruiken terwijl het niet eens echt is...

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:02 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:

    Het is verboden volgens de wet om de namen en het merk te gebruiken terwijl het niet eens echt is...

    Dan heb je de markten in Turkije nog nooit gezien ; die staan helemaal vol met zogenaamde merkproducten :')

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:12 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    (...)
    Dan heb je de markten in Turkije nog nooit gezien :')


    Betekend niet dat het legaal is?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Betekend niet dat het legaal is?

    Dat zei ik ook niet..?
    Ik bedoel eerder dat het daar ook is, dus dat het geen enkel verschil maakt voor de site die hier bedoeld wordt.
    Maar goed, ik ga niet discussiëren :Y)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Tolstoy schreef:
    "Waar u kunt kopen en verkopen bijna alles!"
    Ik ben daar gestopt. Als deftig Nederlands niet lukt, zal verzenden zeker niet lukken.


    Dat is gewoon google vertalen :') Dat zie je wel vaker op dit soort sites.