• Omdat het hele topsysteem de voorbije tijd wat is stilgevallen, lijkt het mij een goed idee om de knop te verplaatsen. Zelf is de reden waarom ik geen kudo's meer geef simpel, ik denk er gewoon nooit aan. Ik vind dat het op een plek staat die je moet gaan opzoeken en die quasi onzichtbaar is. Omdat ik er nooit aan denk, geef ik er ook nooit één.
    Zou het niet beter zijn om hem te verplaatsen naar onderaan de pagina? Ter hoogte van de reacties? Ik denk dat mensen sneller gaan klikken als ze het effectief zien staan en op de mogelijkheid worden gewezen. Zo heeft het ook meer een 'like' effect. Wie geen inspiratie geeft voor een reactie, kan het hoofdstuk dan leuk vinden. Mij lijkt het dus verstandig om de knop in het zicht te gaan plaatsen, want nu denkt bijna niemand er nog aan... Als je er met je neus wordt opgedrukt, zoals je ook op het veld ''schrijf ook een reactie'' gedrukt wordt, denk ik dat er veel meer mensen gebruik van zullen maken. Stel dat je, om een reactie te posten, eerst helemaal naar boven zou moeten gaan, om daarna ergens op te klikken, waarna pas dan een veld zou verschijnen waarin je iets kan typen, dan zou het aantal reacties ook opmerkelijk lager liggen. Op zich is het zelfs vreemd dat het aantal reacties zoveel hoger ligt dan de kudo's, want ik denk dat het stukken gemakkelijker is om iets 'leuk te vinden', dan om een reactie te verzinnen.
    Dus mijn suggestie: zet die knop onderaan in plaats van bovenaan.
    Wat denken jullie?

    Voor of tegen?

    89.3% (50 stemmen)
     
    Voor

    1.8% (1 stem)
     
    Tegen

    8.9% (5 stemmen)
     
    Geen mening


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ja, die groene knop moet sowieso terugkomen! Nu staat het tussen zoveel functies, dat je er vanzelf overkijkt! Dat is denk ik een tweede reden waarom mensen er niet meer op klikken.
    Ik ben wel blij dat er zoveel animo voor is, want ik zou het zo leuk vinden als het terug meer in gebruik zou zijn (:
    Tot nu toe nog niemand tegen zelfs!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb eigenlijk geen mening. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat gebeurt er eigenlijk precies met suggesties? Bij sommige topics komt er in de titel te staan wat ermee gebeurd is, bij anderen niet. Waarom is dat?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vraag mij altijd af of mensen het gewoon vergeten, of dat ze mijn verhaal gewoon niet interessant genoeg vinden haha. Ikzelf heb nooit zo'n last van het vergeten, maar voor mensen die daar wel last van hebben, vind ik het een goede suggestie!


    Happy Birthday my Potter!

    Zeker voor! En ik wil ook het groene duimpje terug! Ik mis die goede oude tijd :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Scapegoat schreef:
    Ik denk dat meerdere knoppen op een pagina handiger zijn (boven en onder het hoofdstuk/story inleiding). Maar onderaan, net onder het hoofdstuk lijkt me het best, als er maar één komt.
    En misschien echt weer een knop met een groen duimpje zoals vroeger. Dat valt meer op dan een zin.

    Hier sluit ik me volledig bij aan. Meerdere kudoknoppen zoals boven en onder, lijkt mij een goed idee. Zo krijg je toch wat meer variatie in de top stories, als meer mensen überhaupt de kudoknop gaan zien. Daarbij lijkt een felgroene duimpje voor de kudo, ook al een hele verbetering voor het meer zichtbaar maken ervan.

    Histoire schreef:
    Wat gebeurt er eigenlijk precies met suggesties? Bij sommige topics komt er in de titel te staan wat ermee gebeurd is, bij anderen niet. Waarom is dat?

    Als je topic nog steeds gewoon op de lijst staat, staat er normaal niets in de titel. Ik zet doorgaans alleen in dubbeltopics iets en in afgehandelde topics (afgewezen/doorgevoerd). =)
    Dus Rutger moet nog steeds naar jouw suggestie kijken, maar door de mods is hij in ieder geval niet afgewezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik hoop echt dat deze er (snel) komt, want ik zie het serieus wel gebeuren dat de top daar weer levendiger van gaat worden. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb geen idee of mijn mening nog van toepassing is, maar wat ik vaak doe is gewoon eerst een kudo geven en daarna lezen. Kan je het ook niet vergeten. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je topic nog steeds gewoon op de lijst staat, staat er normaal niets in de titel. Ik zet doorgaans alleen in dubbeltopics iets en in afgehandelde topics (afgewezen/doorgevoerd). =)
    Dus Rutger moet nog steeds naar jouw suggestie kijken, maar door de mods is hij in ieder geval niet afgewezen.


    Oké, bedankt! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Tormund schreef:
    Ik hoop echt dat deze er (snel) komt, want ik zie het serieus wel gebeuren dat de top daar weer levendiger van gaat worden. c;

    Dat denk ik ook...

    Jaaa hij is verplaatst! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg? Echt???? Ik ga snel kijken! Zag het nog niet!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zag het toevallig, haha. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    Jaaa hij is verplaatst! *O*


    Ooh leuk!(:


    You were born original, don't die as a copy.