• Deelnemers:
    - Middernacht | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen, In de Natuur, Welnessdag, Coole keuken, Perfecte Patio | 22:56
    - Iwan | Sims 3 + Wereldavonturen, Levensweg, Ambities, AC pakketen | 0:06
    - Kots
    - Gini | Sims 4 + alle uitbreidingspaketten | 00:15
    - Syoxisia | Sims 4 + Aan het Werk, Beleef het Samen | 22:55
    - JamesPotter | Sims 4 | 21:00
    - GrandR | Sims 4
    - Malec | Sims 4

    Deelnemers voor spek en bonen:
    - Wiarda | Sims 3 + Beestenboel, Studententijd, Ambities, Levensweg
    - Dewgong |
    - Peyton | Sims 3 + Alle uitbreidingspakketen (Ambities uitgezonderd)
    - Bloodborne | Sims 3 + alle uitbreidingspaketten
    - Alex | Sims 4, deluxe edition
    - OpgeroldEten | Sims 4
    Voor sommigen van ons is het alweer zo ver: zomervakantie! En dat wil zeggen dat we alle tijd hebben om eens dingen te doen die we normaal niet doen.
    Middernacht en ik, vonden dit eigenlijk wel een leuk moment om eens een Sims Marathon te organiseren! We nemen een hele dag de tijd om te kijken wie het langst kan simsen achter elkaar, met ondertussen een paar uitdagingen om het leuk te houden!

    Ja, maar wacht even, dat is toch een wedstrijd? Heb je toestemming?
    Ik heb het aan Rubin gevraagd, en omdat dit meer een Challenge is, mag het gewoon georganiseerd worden en hoeft het ook niet bij 'Wedstrijden' te worden geplaatst.

    Oké, wanneer gaan we dit doen?
    Voor nu heb ik 16-07-16 gepland staan, aankomende zaterdag dus. De marathon zal beginnen om 12:00 uur tot wanneer de laatste persoon het opgeeft.

    Maar dan ben ik op vakantie!
    Als er genoeg animo voor is, wil ik dit misschien in augustus nog een keer organiseren (: Geen zorgen dus.

    Oké, wat houdt dit nu eigenlijk allemaal in? Hoe wil je controleren of iemand wel daadwerkelijk bezig is met de sims?
    Voor nu is het plan dat alle deelnemers een story aanmaken. Daarin plaats je om elk uur een update van je progress, met screenshots. Dit hoeven er echt geen honderden te zijn. Twee is al genoeg, met een beetje tekst wat jouw Sim het afgelopen uur heeft uitgespookt.

    Welke Sims gaan we gebruiken?
    Sims 1, 2, 3, en 4 zijn toegestaan. Het is wat jij het fijnst vind. De uitdagingen die we plaatsen, zullen op alle Sims delen gespeeld kunnen worden. Mocht dit niet zo zijn, dan zal er een vervangende opdracht aan toegevoegd worden voor degene die zonder een bepaald uitbreidingspakket spelen.
    Voorbeeld:
    Uitdaging: Laat je mooiste sims huisdier zien!
    Vervangende uitdaging: Verkleed jouw sim als zijn/haar favoriete dier!


    Ben ik verplicht om aan die uitdagingen mee te doen?
    Neehoor, het is gewoon een manier om het spel een beetje uitdagend te houden voor degene die echt van plan zijn om lang door te gaan (:

    Ik wil wel graag meedoen, maar ik kan alleen overdag/'s avonds
    In dat geval mag je voor spek en bonen meedoen. Je maakt dan geen kans op de prijs maar je mag verder meedoen met alle uitdagingen.

    Ho, prijs?
    Degene die het het langst volhoudt, wint een spotlight naar keuze. (: Voor de uitdagingen worden aparte winnaars getrokken, maar dit is echt puur voor de eer.

    Eigenlijk kan ik wel meedoen maar ik moet wel naar de supermarkt/de hond uitlaten/enz
    Het is alleen maar goed om af en toe even pauze te nemen van je spel. Met de Marathon bedoel ik niet dat we allemaal moeten no lifen en nooit achter de pc vandaan mogen. Je mag gewoon gaan eten, een rondje lopen, je broertje of zusje in een bezemkast opsluiten als ze vervelend doen, enzovoort. Zolang je even aangeeft in het topic dat je weg bent, hoelang het ongeveer duurt, en het even zegt als je terug bent, is er niks aan de hand. Pas als je echt een paar uur weg bent, wordt je gediskwalificeerd.

    Ik heb een vraag!
    Ik zou zeggen, stel ze (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 0:15 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm in as well :) ofc!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Leuk idee! Moet nog even kijken of ik zaterdag kan, maar ik houd dit topic in de gaten.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kan niet! ): Ik zou wel heel graag willen, maar ik moet die dag werken. Ik hoop dat het nog eens georiganiseerd wordt.


    What would Emma do?

    Ik moet er nog even over nadenken maar een heel leuk idee!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klinkt heel leuk! En het is in het weekend dus ik zou misschien kunnen. Ik denk er ook nog even over na. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik doe mee! Is trouwens wel handig als we van tevoren kijken of iedereen de uitdagingen kan doen? (Ik heb niet alle uitbreidingspaketten bijv.)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Ik doe mee! Is trouwens wel handig als we van tevoren kijken of iedereen de uitdagingen kan doen? (Ik heb niet alle uitbreidingspaketten bijv.)


    Alle uitdagingen zullen zijn voor de basisspellen. Mocht dat niet zo zijn, dan zijn er twee uitdagingen tegelijk. Eén voor de basis game, en één voor de uitbreidingspakketen. Maar even op een rijtje zetten met welke sims iedereen mee wil doen, is wel een goed idee!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    OpgeroldEten schreef:
    Ik moet er nog even over nadenken maar een heel leuk idee!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk niet dat ik dan ga kunnen spelen, maar ik wil dit topic wel volgen (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik doe voor spek en bonen mee! *O* Ik heb namelijk niet echt zin om screenshots te maken en dan weer de hele tijd dat gedoe te hebben van die screenshots uploaden en zo, want waarschijnlijk zou ik het daardoor nog minder lang uithouden dan door het werkelijk voor urenlang te spelen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nooo, ik heb die dag een concert D: Ik hoop dat dit dan nog eens georganiseerd gaat worden als ik wel kan haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik doe overigens mee met de Sims 3 en Pets, University, Ambitions en Generations als uitbreidingspakketten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Alle uitdagingen zullen zijn voor de basisspellen. Mocht dat niet zo zijn, dan zijn er twee uitdagingen tegelijk. Eén voor de basis game, en één voor de uitbreidingspakketen. Maar even op een rijtje zetten met welke sims iedereen mee wil doen, is wel een goed idee!


    Top! Ik doe dan het liefst mee met Sims 3 (Wereldavonturen, Levensweg en Ambities + wat ac pakketjes). Sims 4 ben ik nog niet zo bedreven in. Van Sims 2 heb ik alles maar die gaat zo mega snel. Ik kan al een hele generatie hebben voordat iemand met Sims 3 zelfs maar de week door is. Is ook nie leuk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wiarda schreef:
    Ik doe voor spek en bonen mee! *O* Ik heb namelijk niet echt zin om screenshots te maken en dan weer de hele tijd dat gedoe te hebben van die screenshots uploaden en zo, want waarschijnlijk zou ik het daardoor nog minder lang uithouden dan door het werkelijk voor urenlang te spelen.


    Je staat erbij! Ik snap wel dat het irritant is om die screenshots te maken want je bent er ongeveer wel 10 á 15 minuten aan kwijt. Er is alleen helaas voor mij geen andere manier om dan te controleren of iedereen nog wel actief meedoet. Maar tof dat je meedoet ;D

    Iwan schreef:
    Top! Ik doe dan het liefst mee met Sims 3 (Wereldavonturen, Levensweg en Ambities + wat ac pakketjes). Sims 4 ben ik nog niet zo bedreven in. Van Sims 2 heb ik alles maar die gaat zo mega snel. Ik kan al een hele generatie hebben voordat iemand met Sims 3 zelfs maar de week door is. Is ook nie leuk.


    Staat erbij ;D Hoop dat er nog wat meer mensen mee willen doen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zijn er nog mensen die graag mee willen doen? Aangezien we met zo weinig zijn stel ik het anders liever uit naar een moment dat er meer mensen kunnen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"