• Geachte Quizletters,

    Quizlet is lang niet meer wat het ooit geweest is. Het forum is leger dan ooit. Vele van jullie zijn bang. Quizlet is aan het uitsterven.
    Maar wij zijn jullie redding. Wij zijn De Orde Van Quizlet. Geef ons jullie angsten en alles gaat veranderen. Wij brengen veranderingen.
    Wees niet bang! Wij komen in vrede!
    Zolang jullie je vieze mes niet aan het boterkuipje afsmeren gebeurt er jullie niks, voorlopig.



    We are watching you.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:13 ]


    We are watching you.

    Alweer, lol. Vorige keer liep dit ook al niet goed af. We moeten Quizlet-geschiedenis gaan geven in de hoop om herhalingen te voorkomen.


    Your make-up is terrible

    Well, ik heb eigenlijk heel veel zin in voorgebakken pannenkoeken. (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Flazeda schreef:
    Alweer, lol. Vorige keer liep dit ook al niet goed af. We moeten Quizlet-geschiedenis gaan geven in de hoop om herhalingen te voorkomen.

    Wat een goed idee van U! We zullen het aan onze eisen lijst toevoegen.


    We are watching you.

    Flazeda schreef:
    Alweer, lol. Vorige keer liep dit ook al niet goed af. We moeten Quizlet-geschiedenis gaan geven in de hoop om herhalingen te voorkomen.


    Goed idee! Ik heb nog genoeg te vertellen over deze site.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Is dit een goed moment om popcorn te gaan bakken?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Is dit een goed moment om popcorn te gaan bakken?


    Mehh. Nee. Bier, voorgebakken pannenkoeken en el picu zijn een veel beter idee. (joehoe)


    26 - 02 - '16

    Flazeda schreef:
    Alweer, lol. Vorige keer liep dit ook al niet goed af. We moeten Quizlet-geschiedenis gaan geven in de hoop om herhalingen te voorkomen.

    Haha. =P
    Ik zie het eigenlijk al helemaal voor me!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Mehh. Nee. Bier, voorgebakken pannenkoeken en el picu zijn een veel beter idee. (joehoe)


    Ik heb geen van de drie helaas :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hoe dan D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    nee maar serieus waarom wordt er bij alles wat ik doe een waarschuwing naar mijn hoofd geslingerd en mag dit wel


    i put the fun in funeral



    Nee hoor, grapje. Wat cool.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 22:46 ]


    Tijd voor koffie.

    Bonafide schreef:
    nee maar serieus waarom wordt er bij alles wat ik doe een waarschuwing naar mijn hoofd geslingerd en mag dit wel


    Wij hebben sommige van jullie ordebehouders aan onze kant.


    We are watching you.

    Bonafide schreef:
    nee maar serieus waarom wordt er bij alles wat ik doe een waarschuwing naar mijn hoofd geslingerd en mag dit wel


    Zij zijn anoniem, like duh (joehoe)


    26 - 02 - '16

    DOVQ schreef:
    (...)

    Wij hebben sommige van jullie ordebehouders aan onze kant.


    Ohh.. Corrupte crewleden? Shit is getting interesting right here! (wbw)


    26 - 02 - '16