• Hooi :) Hier is een topic waar je je probleem kan uitleggen; Als je wilt dat niemand het ziet dan doe het via een pb. Ick los ze op (a)

    Veel KOESJES


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wiih ^^ Dat vind ik een hip topic yo :P Ik had owk al dat idee in mu hoofdje zitten, maar nu jij me voor bent, kan ik dat niet meer :P Véél gelukt met je hulp-topic =')


    What you see, is what you get.

    ;) Dankuu


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Okee..weet jij een oplossing tegen vervelen? xD

    Nee, grapje^^. Leuk idee trouwens! Veel succes ermee!


    Tears falling down because you break my heart...

    Is er niet zo'n account Hulppersonen?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Okee..weet jij een oplossing tegen vervelen? xD

    Nee, grapje^^. Leuk idee trouwens! Veel succes ermee!
    Nou eigenlijk wel veel (a):
    - Bel je vriendinnen op!
    - Ga bellen (Let op: TELEFOONREKENING(;)
    - Ga jezelf mooi maken (Haar stylen, haar krullen, nagels lakken, gezicht opmaken)
    - Ga niet de heletijd op de computer!
    - Ga met je kleine broertje een spel doen.
    - Ga tekenen (Of iets wat je hobby is)

    Etc.

    Kus


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    okaayy...Succes(:


    your eyes are like stars in the night.

    Oké, gott ik wil dit toch alleen even kwijt het valt niet op telossen toch maar oké, ik ben al best lang verlieft op een jongen en het leek zo dat ie ook op mij was. Hij noemde me cuteface vond me lief schattig en van alles als ik het koud had wou ik me opwarmen en ik heb heel vaak met hem geknuffeld maar nu is hij volgens mij toch verlieft op een ander meisje. Hij gaat met haar naar de film en hij wil weten waar ze woont enzo. Maar ik vind hem dus echt heel leuk en ik dacht vanwege wat ik zei dat ie mij ook leuk vond...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.